Brünnhilde szikláján

Valló világ

2010/01/03

B.Ú.É.K. 2010!

:-) Szépjóestét!
Szentül megfogadtam pedig, hogy az új évben újra elkezdek blogolni, de két éjjel és egy nap átviharzott rajtam valami alul robbantós, felül buggyantós virus. Ma reggelre tértem magamhoz annyira, hogy egyáltalán fel mertem jönni a galérialépcsőn a géphez és pláne sőt rá mertem ülni a bringára, hogy elmenjek próbára.
2010-ben az lesz a legfontosabb projektem, feléleszteni a Másik Szinház blogját. Csak az a baj, hogy közben valahogy elfelejtettem irni. Mármint irni tudni, akármit olvasok magamtól, minden mondatom üresnek, felszinesnek hangzik. Vérciki.

Most viszont ájulok el, holnap már munkanap, hogy az ördög vinné el!

3 Comments:

  • At 8:31 de., Anonymous Névtelen said…

    Jobbulást, gyógyulást, és ne tessen aggódni, isszuk minden szavadat, nagyon is jó szavak azok... csak használd őket minél többször!
    k

     
  • At 11:37 de., Blogger rás said…

    Off: boldog és szórakoztató új évet!

     
  • At 11:15 du., Anonymous Névtelen said…

    Koszonom, hogy egy erdekes blog

     

Megjegyzés küldése

<< Home