Brünnhilde szikláján

Valló világ

2010/12/05

kizárták

a szomszéd mentőállomásról a kutyát. Ő a Betyár utóda egyébként.
majd egy órámba került, mire becsalogattam a lakásba. Most hasal a szőnyegen, és egy nagy marhacsonton cuppog, amiből eredetileg levest akartam főzni. Kedves jószág különben, rettenetesen meg akarta velem értetni, hogy csak ki kéne nyitnom a kaput és minden jó lenne. De a kapu zárva, a mentősökről soha nem lehet tudni, mikor érnek vissza, egyedül a világ semmi kincséért sem hagytam volna, ahhoz meg hideg van, hogy melléüljek és együtt várjuk a gazdikat.
Igy aztán feláldoztam a csontot meg a lelki békémet. Hallgatom a cuppogást és bőgök. Meg negyed óránként rohangálok megnézni, vihetem-e már haza.
Jó selymes fülei vannak egyébként, érdekes, Lujzával mindig veszekedett, de amikor belátta, hogy nem tudom beengedni, jött velem.

Címkék: