Brünnhilde szikláján

Valló világ

2014/07/06

Lali kiraly

Mostanaban eleg surun vagyo kenytelen nyilvanos helyeken wifit keresni. Ma peldaul az egyik IC-n probaltam kapcsolatot talalni (nem sikerult, nyasgem MAV).
Miket lattam?
Lali kiraly
Bella lany
Neztem korben a kupeban, hat valahogy egyik utastarsamon sem lattam, hogy nagyon kiralyi lett volna. Nyamvadt, horpadt mellkasu  kamaszok, zsiros  dereku, agyonhajszolt kozepkoruak, zselezett haju, idegbeteg mozgasu akarkik voltak az utastarsaim.
Persze, nincs kizarva, hogy kozuluk tobben is kiralynak erezhetik magukat.
Az egyik kollegam jutott az eszembe, aki csengohangnak felmondatta a felesegevel, hogy ˋFelseges Uram, vedd fel a telefont, egy alattvalod hiv!ˋ
Es mindezt nem viccbol,  2 napig jatszadozva egy uj kutyvel, amiben mar ilyen funkcio is van. Nem, nagyon is komolyan vette, evekig ez szolalt meg. Gyakran ertekezleten is. En ugyan csak aprosagokrol, irodai konyharol, tuzriado tervrol, ilyesmirol  beszelgettem vele, de voltak esetek, amikor szazmillios beruhazasokrol kellett targyalnia. Elkepzelem, amikor ott megszolal a telefon, hogy Felseges Uram......
Vagy csak en erzem ezt szanalmasnak?

13 Comments:

  • At 6:04 du., Blogger Unknown said…

    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

     
  • At 6:12 du., Blogger Unknown said…

    Az írás alapján azt érzem, hogy nagyon kritikusan szemlélsz másokat. De akkor ne csodálkozz, ha mások ezt néha viszonozzák.
    Egyébként a hozzáállásoddal saját magadat rekeszted ki az általad megkritizált emberek közül.
    Még, hogy nem az "előkelő" társaságot keresed? Dehogynem. Csak éppen te akarod mindig megmondani, hogy ki az "előkelő", - kizárásos alapon.

     
  • At 7:08 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Írtam valaha olyat, hogy csodálkozom, vagy rosszul esik, ha mások megkritizálnak? Lehet hogy rosszul esik, de nem csodálkozom, mert ehhez mindenkinek joga van. Mint ahogy figyelembe venni vagy figyelmen kívül hagyni is. Gondolom, az én felséges Úr kollégámat sem zavarja, hogy szánalmasnak tartom. egyébként igen, ő annyira "előkelőnek" tartja magát, hogy a névjegyén az ékezeteket egy három ágú korona helyettesíti. Képzeld, minden hosszú magánhangzón egy kis korona. Iszonyat "előkelő".
    És hol volt itt szó kirekesztésről?
    Mellesleg igen, kirekesztem magam, kurvára nem akarok olyan emberek társaságában lenni, akik a felséges úrnak hívatják magukat és azt hiszik, hogy ettől ők életművészek. Vagy nem csak ettől, hanem mondjuk mert az átlagnál 100 köbcentivel nagyobb motor van az autójukban. Vagy két öltönnyel több lóg a gardróbjukban, vagy 30 dekányi arannyal több lóg a nyakukban. Tökmindegy. És miért is rossz az, ha meg akarom ítélni az embereket és dönteni arról, hogy akarok-e hozzájuk tartozni vagy nem?

     
  • At 11:26 du., Blogger Unknown said…

    A kollégád simán hülye.
    Vele nem foglalkozom.
    Én arra kaptam fel a fejem, amit az útitársaidról írtál. Azzal, hogy mindenkit "lesajnálsz" kizárod őket az "előkelők" közül. Csak te vagy"előkelő" és még akit te annak találsz. De a te számodra nem könnyű megfelelni.
    Te nem azt gondolod, hogy sok ember van, aki neked tetszik, hanem azt gondolod, hogy sok ember van, de senki nem tetszik .
    De ha neked így jó?

     
  • At 11:45 du., Anonymous Névtelen said…

    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

     
  • At 11:55 du., Anonymous Névtelen said…

    Nem önkizárás a környezet felmérése és a véleményalkotás. Az teljesen természetes, hogy megkritizálom a környezetemet. Nem lehet rácsodálkozás nélkül elmenni Cyrano orra mellett. Felmérem, lereagálom. Ahogy reagálok arra is, ha leül mellém egy mosdatlan és pisiszagú hajléktalan.

    Kedves Nevetlen! Te nem így reagálsz? Nemrég dicsekedtél a női nemnél aratott sikereiddel. Hogyan működsz, amikor meglátsz egy lehetséges újabb trófeát? Nem alkotsz róla még megszólalás előtt, majd később megszólalás után is véleményt? Ha külsőleg nem tetszik mert lóg a melle, ha belsőleg nem tetszik, mert idegesítő ostobaságokat beszél, Te nem kritizálod magadban? Dehogynem. Ezzel kizártad magad bármiből? Nem, nem zártad ki. "Csak éppen te akarod mindig megmondani" (idézet Tőled), hogy kinek a társaságát vagy hajlandó elfogadni, eltűrni. Szerintem így működsz. Így működik minden normális (vagy általam normálisnak tartott) ember. Ha nem így reagálsz, akkor két eset van: vagy hihetetlenül önző vagy, akinek csak saját maga fontos és másokat teljesen figyelmen kívül hagy, vagy Te vagy Teréz anya reinkarnációja.

    Hilde fenséges kollégája egy egyszerű bunkó. Szánalmas, primitív bunkó. Azt hiszi, hogy vicces, pedig csak röhejes.
    Nem lehet mindenki olyan mint én. Igaz, nemrég még volt egy kis hibám. Beképzelt voltam, azt hittem, hogy tökéletes vagyok. Mára már leküzdöttem ezt a jellemhibát. Már nem hiszem.

    Már tudom.

     
  • At 10:40 de., Blogger Unknown said…

    Kedves fmr!
    Elbeszélünk egymás mellett.
    Amibe én beleakaszkodtam, az egy korábbi "vita" folytatása Brünnhildével. Ön erről egyáltalán nem tudhat.
    Ami rám vonatkozik : nem dicsekedtem a női nemnél aratott sikereimmel. Ebben a dologban félre lettem érve. Azzal dicsekedtem, hogy hosszabb ideje figyelem és tanulmányozom a nőket és ebben vannak bizonyos sikereim. A kettő természetesen nem azonos.
    Ennyi ... ( mert nem szeretek sokat írni.)

     
  • At 10:51 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nem ítélek sem el, sem meg senkit. Nyilván nem mindig van igazam, de az élet valahogy arra tanított, hogy ha valaki nagyon bizonygat magáról valamit, akkor az ezer százalék, hogy nem úgy van. Millió példa van rá, kezdve a lelkes, ciki kis feleségtől aki két hónap múlva mégis beadja a válópert, folytatva a 'jajdeszeretjükegymást' családokig, akik karácsonykor egymásra gyújtják a házat. A vonaton ülő Lali Király is valami ilyesmi eset lehet, aki nagyon akar király lenni, de igaziból nem az, és soha nem is lesz az, pontosan a görcsös akarás miatt.

     
  • At 10:52 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    ciki=cuki

     
  • At 7:14 du., Blogger Unknown said…

    Kedves Brünnhilde!
    Szerintem nagyon kevered már a dolgokat. Emiatt felülvizsgálnám korábbi véleményemet is.
    Már nem vagyok benne biztos, hogy a kollégád egyszerűen csak hülye. Lehet, hogy ő így humorizál a saját módján. Ezt te persze nem érted meg, mert az "oroszlánoknak" nem sok humorérzékük van .
    Itt használom fel az alkalmat és szólok fmr-nek, hogy hiába humorizál, mert "oroszlán" nő esetében ez inkább visszatetszést kelt. (Bár, ha esetleg ez a célja?) :)
    Brünnhildének üzenem még, hogy a számító hazudozást ne keverjük össze a görcsös akarással. Mert teljesen más.

     
  • At 9:28 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Legalabb tudom, miert nincs humorerzekem. Igazan szulethettem volna par hettel kesobb. Vagy korabban, tokmindegy, csak egy olyan csillagjegyben, amelikhez humorerzek is jart volna ;-)

     
  • At 10:24 du., Blogger Unknown said…

    Kedves Brünnhilde, ha lenne humorod, akkor más hangnemben írtál volna a kollégádról. Adta magát a téma, a gúnyos, ironikus stílusú írás számára. De nem így lett megírva.

     
  • At 9:50 du., Blogger Unknown said…

    "Igazan szulethettem volna par hettel kesobb. Vagy korabban, tokmindegy, csak egy olyan csillagjegyben, amelikhez humorerzek is jart volna ;-)"

    Sajnos se a "rák" se a "szűz" nem a humorérzékéről ismert. :)

     

Megjegyzés küldése

<< Home