Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/05/08

Kicsit melegebb jónapot!

Csudajót kirándultunk, szedtem vagy másfél kiló, a sok csapadéknak köszönhetően a védett helyeken a szokásosnál korábban előbújó csiperkét
.
Eredetileg szegfűgombáért indultunk, de abból csak pár darabot sikerült találni. Ez a maréknyi gomba elég ahhoz, hogy beillatozza a lakást. Az éjjel gombát tisztítok és főzök, még ha a szemem leragad, akkor is.
Hazafelé jövet beugrottunk a rómaira, most először éreztem magam rosszul. A nagy gyaloglásban meg hajlongásban kimelegedtem és ahogy leültem, rámhűlt a bőröm. Ráadásul már forralt bor sem volt, kis híján belémfagyott a fröccs. Vacogott a fogam, rettenetesen fáztam. Úgyhogy maradok a nadrág + pulcsi összeállításnál, pedig már nagyon szeretnék valami kacérabbat felvenni.


Süss fel Nap, fényes Nap,
kertek alatt a ludaim megfagynak.