Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/01/11

:-)) Szépjónapot!
Reggel is várt egy e-mail, kicsit másabb mint a tegnapi:
Bocsi, hogy csak most ,de annál nagyobb köszönettel köszönöm az anyagot.
Szia :
H.J.
sajtóosztály


Khm, khm, hát szóval valahogy így.
Amúgy negyed kettőkor hívtak, hogy kettőre kéne egy diasorozat, úgyhogy van mit köszönni. De nagyon szívesen, máskor is. Tényleg :-)))

Tegnap elfelejtettem leírni, hogy nagy ügyesen addig bénáztam, amig sikerült letiltatnom magam az internetes bankolásból. Reggel azt is elintéztem, igaz több mint másfél órámba került, de utána egy bögre kávé mellett másfél perc alatt megcsináltam 4 átutalást.
Majd estére elmesélem, hogy milyen hülye helyzetekbe szoktam kerülni amiatt, hogy nem tudok berubrikázott kis nyomtatványokat kitölteni.
Most meló van.