Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/02/11

ja, mielőtt elfelejtem: készülődik nálunk egy kisebb átszervezés. Máma tényleg annyira kifáradtam, hogy mondtam a főnökömnek, hogy ha netán meg akarna tőlem szabadulni, akkor itt a soha vissza nem térő alkalom. Csak annyit mondott, hogy majd akkor szól nekem, ha ennél jobb és jobban fizető állást tud ajánlani.
Majd holnap -ha kipihentem magam- megpróbálom megfejteni, hogy miért nyomta meg olyan erősen az "akkor" szócskát.

Még más:
Az én délelőtti "lufipukkasztásom" naiv és kedves jelző ahhoz képest, hogy már azt hallom a rádióban, hogy pusztán önreklám a PC ügynöklistája.
Hát kérem, ez egy ilyen ország.
Nagyon útálom, hogy minden cselekedetből és megnyilatkozásból csak bonyolult matematikai műveletek elvégzése után tudom kiszámolni a valódi indítékot és az igazságtartalmat.

JjjaAjJjjjj.
Tényleg nagyon fáradt vagyok.