Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/04/03

:-)) Szépjóesét!
Olvasgatok, olvasgatok és mit találok, na mit?
"A bazilika plébánosa meglepő fordulattal kezdte beszédét, őszinte köszönetet mondott a világ és Magyarország médiumainak, hogy tisztelettel és tapintattal tudósítottak őszentsége hosszú haláltusájáról, és hogy jóvoltukból gyakorlatilag egyszerre értesülhettek a világ katolikusai a pápa haláláról." index
Mondom én, hogy valami komoly baj van velem, hajlamos vagyok dolgokról pont az ellenkezőjét gondolnmi, mint amit mások.
Nos, a véleményem a fentiek ellenére sem változott; a média (és a kíváncsi néző - hallgató - olvasó) viselkedése és a "meghalt a király - ki lesz az új király", "ha még egy kicsit él, ha még pár órát tart, nézettségi rekordokat dönthetünk" hozzáállása túlment a jóízlés határain.
Pontosítok: túlment azon, amit az én jóízlésem tolerálni tud. Ami pedig Szalai képviselőasszony ORTT-s vizsgálatát illeti, nos, a képviselőasszony is mentes a jóízléstől. Sőt, mivel én is ilyesmikről írogatok ahelyett, hogy félrefordítanám a fejem, szóval én is beírhatok egy fekete pontot. Szégyelljem magam!

Más:
tartozom még két filmmel is, de sokat dolgoztam délután, elfáradtam. És holnap már megint hétfő. JjajJjj.