Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/04/03

:-) Szépjónapot!
Máma növényi élet: tényleg.
Először is, reggelre kinyílt az amariliszem: két száron hét hatalmas, piros cirmos tölcsér, gyönyörű! Aztán kimentünk az Amfiteátrumhoz, szedtünk egy nagy csokor aranyvesszőt, egy kis csokor ibolyát és ástam egy fél szatyor györgyike-hagymát. Jó kis kirándulás volt, meg is reggeliztünk. Itthon átültettem a három leandert, a törpe krizantémot, cserepekbe és ládákba elraktam egy zacskó íriszhagymát, pár kardvirágot, dáliát, a csuda tudja, hetven liter föld volt itthon, az utolsó morzsáig elfogyott. És még sehol sincsenek a muskátlik, sőt, még bent is van átültetésre váró virág. Szerintem másodmelóból hazafelé jövet beugrom a tecckóba és felpakolok a bringára két negyven literes földet. Remélem elég lesz.
ÚúúÚÚÚúúúgy gömbölyödnék egyet, de mennem kell dolgozni :-((
Jövő héttől viszont már csak csütörtökön és hétvégén kell másodmelóba mennem.
Jjajjj.

Más: hallom a hírekben, hogy meghalt a Pápa. Legyen neki nyugalmasabb a túlvilág, mint amilyen ideát volt. Tisztelem őt, de ez a felhajtás, hogy szinte élőben közvetítették a halálát, engem már taszított. Nem Őszentsége hibája, szerintem ő is szenvedett ettől. Borzasztó ez az emberben, hogy ennyire nem tartjuk tiszteletben a másik méltóságát. A sajtó és a mindenféle hírügynökségek úgy álltak a halálos ágya fölött, mint valami keselyűk: várták, hogy lecsaphassanak, szinte lehetett hallani ahogy zizegnek a vágógépek, hogy minél hamarabb készen legyenek az anyagok. Teljesen komolyan mondom: engem nem kell ennyire kiszolgálni. Nem tartok igényt élő közvetítésre háborúkból, halálos ágyak mellől, földrengés súlytotta területekről.
II. János Pál itt hagyta a nyomát, nem csak a katolikus egyházon, a világon is formált. Jó irányba is, rossz irányba is. Azt hiszem, hogy nála túlsúlyban van a jó: én kegyelettel gondolok rá.