Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/10/16

:-) Szépjóreggelt!
Friss példa az emberi butaságra: van egy felbontott doboz finom olasz kávém és mivel mostanában nem igazán ihatok ilyesmit, felajánlottam a barátnémnak. Reggel viszem át hozzá, hát mit csinál a szívemszottya, na mit??
Hát sütögeti a gyapjas tintagombából készült rántottát és kortyolgat mellé egy fél vizespohárnyi bonbon-meggyet. Mondom neki, hogy anyóca, allah növessze szép hosszúra a szakállad, hát direkt mondtam, hogy a tintagombához nem szabad alkoholt fogyasztani!! Sem előte, sem utána pár óráig, de aznap lehetőleg egyáltalán nem!! A gyapjas tintagomba ugyanis frissen nagyon finom étek, de van benne valami ami összevész az alkohollal és méreggé változtatja a csemegét. Én sem ettem meg tegnap, mert pénteken késő éjjel még gurítottam egy bögre forralt bort. Mit bírt erre mondani az én diplomás patikus barátném, na mit? Hát hogy az a kis (kis???? jó másfél deci!!!) bonbon-meggy az jóformán nem is alkohol. Kész, passz, le lettem állítva. Nem fogok 55 éves zugivókért felelősséget vállalni. Ráadásul gyógyszerész, hát csak különbséget tud tenni az alkohol és a likőr között.
Uhh.

Egyébként szépen süt a napocska, szerintem korán elindulok és kis kerülővel (mondjuk Újpestről a Római parton keresztül) megyek Alsórákosra dolgozni :-))