Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/11/04

:-) Szépjóestét!
Kicsit jobban vagyok.
Megfogalmazni még mindig nem tudom, emésztem az eseményeket és úgy néz ki, hogy se lenyenyelni, se kiköpni nem bírom még pár napig.
De nyugi, senkit aki olvas nem érint a dolog.

Kezd hatni a szedukszen, megyek ágyba.

Illetve még előtte dicsekszem: híres ember ismerőse vagyok, bezonyám!!!
Ma a másodmunkahelyen kezembe akadt a sokat szidott Magyar Vizsla című akármi. Nézegetem a főszerkesztő asszony fényképét, a nevét, és hiszitek vagy nem, én ismerem azt a nőt!!
Pár éve elég szoros munkakapcsolatban voltunk, veszettül irígyeltem. Ötven felé közeledve is nádszálkarcsú, sima bőrű, ápolt, divatos szépasszony, a szó valódi értelmében, irígylésreméltóan szép. A külsőségeken túl kirobbanóan jó kedélyű, nagyszájú, jópofa csaj, maga az elpusztíthatatlan életerő.
Nem dícsérem tovább, minek. Csak meglepett, hogy valaki, akinek jó humora van, ilyen baromságokhoz adja a nevét.

De most tényleg paplan velem.
Holnapra jobban leszek.
Blog helyett pedig érdemes inkább valódi, selymes fülű, nyurga lábú, farkinca-csóváló, folyton szimatoló vizslákról olvasni.

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home