Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/12/09

:-) Szépjóestét!
Nno, ma aztán végképp kipurcantam - viszont a bevásárlás felén túl vagyok. Karton gyümölcslé, pezsgők, ajándéknak való borok, olívaolaj, gyökérzöldségek, gabonafélék, rákkonzerv, mittudoménminemmég haza van fuvarozva. Sőt, még karácsonyi ajándékot is vettem a kollégának, akinek ma kihúztam a nevét. Nem mondom hogy nehéz dolgom volt, amikor a nevet megláttam már tudtam, hogy mit fogok venni neki :-))
Magamnak is vettem "ajándékot", méghozzá egy térdvédőt. Igaz, nem kerül a fa alá mert úgy fel voltam pakolva mint egy tergenyés szamár, se az első kosárba, se a csomagtartóra, se a kormányokra akasztott szatyrokba nem fért már több, úgyhogy kénytelen voltam ott helyben felvenni a térdvédőket. Kicsit csalódtam, mert inkább ütés ellen védenek mint melegítenek és túl szorosak is. Határozottan terminátoros lett a járásom, nagyon szokatlan és furcsa érzés merev lábakkal mozogni. Eddig a térdeimet hittem a testem leggyengébb pontjainak, hát őket viszonylag könnyű megvédeni - ha ezek a sportos térdvédők nem válnak be, akkor majd veszek másfélét egy gyógyászati segédeszköz boltban. Hogy a szívemmel mi van, hát az majd kiderül. Még azon se csodálkoznék, ha kidmutaták hogy nincs is szivem és csak képzelem, hogy rendetlenkedik az a kődarab a mellkasomban.