Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/02/21

:-) Szépjóestét!
Ha még egy proteinnel dúsított vaniliás turmixot meg kell innom, visííííííííítooooook!!!
fogyni viszont muszáj, nem akarok életem végéig vérnyomáscsökkentőkön élni, úgyhogy kínomban feltaláltam a kefírlevest.
Nyáron, kánikulában szoktam csinálni, gyalult spárgatököt, csipet sót, fokhagymát, jó sok apróra vágott kaprot összeturmixolok kefírrel, behűtöm és levesként eszem. Van gyümölcsös változata is, imádom, 35 fok felett mást nem is nagyon bírok magamhoz venni.
Hháát, ez volt az alapötlet, de mivel gyenge tök most nincs, ezért póréhagymát apró darabokra vágtam, beleszórtam a kefírbe, reszeltem még bele egy kis darab fekete retket, fűszereztem őrölt köménnyel, pirospaprikával. Nem is rossz. Sőt.
Csak az a kár, hogy nincsen nyár, akkor jobban esne.
További variációkat céklával, káposztával, egyebekkel majd kipróbálom - ha bejön, saját fogyókúrás tanácsadó céget alapítok :-))


Más:
A tavasz viszont már itt van a kapuban, a kertben nemcsak a hóvirág nyílt ki, de a téltemető is.


Most pedig felülök a bringámra és sportolás gyanánt elmegyek és veszek egy mérleget.