Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/04/02

"Mély kútba néztem! De már nem látok vizet odalent........"
Bocsáss meg, észre kellett volna vennem. Annyira sajnálom, hogy nem hívtalak fel, nem vágtalak jól hátba, hülye faszkalap, szeretlek Tyúkapó, hisz tudod hogy imádollak, én is csak egy egyszerű baromfi vagyok, hát már miért is ne szeretnélek.
Annyira gyűlölted a tárhelyzabáló, sávszélességfoglaló gigaleveleket, tudnom kellett volna, hogy ha Te egy ilyet elküldesz akkor nagy baj van nálad. És mostanában nem is egyet küldtél, én meg bosszankodtam, érzéketlen hülye tyúk, nem is tudtam, mit is írhatnék egy ilyesmire. Amúgy sincs mostanában mondanivalóm, meg egyébként is, mit válaszolnék? Nem Neked nincs mit mondanom, hanem úgy egyáltalán nincs, senkinek sincs, személyesen legalábbis nincs mondanivalóm, jó nekem gyáván, névtelenül blogolni itt, ahol senki sem ismer. Az én kutam is száraz mostanában, hát várom, hogy elmúljon az aszály. Egyedül könyebb átvészelni a nehéz éveket - gondoltam én. Pedig ez nem igaz, most már látom, hogy nem igaz.
Gejza, vazze, minden kút kiszárad néha, de előbb utóbb visszatér belé a víz, hát pont Te ne tudnád?
Nagyon fáj a hiányod.
Nyugodj békében.