Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/03/26

Sikerült, sikerült, sikerült, sikerült!!!!!!!
Megvan a múlt hétfőn írt SSADM eredménye, hármas!!!
Mondom: HÁR-MAS!!!!
Ő segített nekem, a mentorom, vezette a tollam, éreztem.
Volt két kérdés a húszból, amit még csak nem is értettem. Fohászkodtam egyet, becsuktam a szemem és hegyével lefelé leejtettem a tollat; amelyik sorra esett, azt ikszeltem be. Hogy őneki honnan van fogalma a
rendszerfejlesztésről azt nem tudom, de ezek szerint jó helyre irányította a tollam hegyét.
Alig tudtam tanulni erre a tárgyra, csak el kell olvasni a 19-i és 20-i blogot,
teljesen szét voltam esve. Ahhoz az állapotomhoz -és a második UV-hez- képest a hármas vizsga valóságos csoda.
Jól van ez így, nagyon jól, utoljára marad a méréstechnika, kedves tárggyal búcsúzok a főiskolától. Április 7-én van belőle vizsga, addigra kényelmesen megcsinálok egy nehezebb fokozatú házi feladatot, kicsit készülök, hogy
tudjak írni egy jó ZH-t (mert kiderült, hogy azt is kell, mégsem adják olyan olcsón azt a gyakorlati jegyet) aztán kész, vége, az lesz az utolsó, diplomamunka és államvizsga van 'csak' hátra. Nyárra megleszek.
Nagy megkönyebbülés ez nekem, tényleg útáltam az SSADM-et, rossz könyvből tanították, rosszul tanították és a létező legostobább, tesztes számonkéréssel vizsgáztatnak belőle.
Mély, megkönnyebbült sóhaj, beveszem a macskagyökér pasztilláimat és megyek aludni.

Más:
tegnap volt Bartók születésének 125. évfordulója.
Ezúton kérek tőle bocsánatot miért elmulasztottam megemlékezni róla, és pótolom, igérem hogy pótolom a mulasztást és írok a zenéjéről.

Mégmás:
a kampány le van ejtve.
Bocs.