Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/07/13

:-)) Szépjóestét!

Khm, khm, khm, kis csendet kérek, dicsekvés következik, fanfár, konfettieső, száz szál rózsa a lábaim előtt meg minden!!

Tarararaaaaammmmmmm!!!!!
Tarrraraaaarraaaaammmmm!!!
A színházas blogom benne van a goldenblog közönségszavazásra bocsátott 100 legjobbjában.
Mondom: benne vagyok a 100 legjobban!!
:-)))))))
Akinek tetszik (az, vagy ez, tökmindegy, a színházas blog egy gyűjtés az itteni írásokból), az szavazzon rá, kérem szépen :-))


Más:
Már régebben kerestem Grecsó Krisztián könyvét, akkoriban nem lehetett kapni, aztán meg annyi minden jött, nem jártam a második kiadás után. A barátnőm nemrégiben megvette magának, elolvasott egy fejezetet és mivel nem tetszett neki, hát felajánlotta nekem féláron - mondván, hogy pár oldalt kiolvasott belőle :-)) Én meg gyorsan lecsaptam rá, aztán a múlt heti méréstechnika házi miatt csak bent maradt az irodában, csak ma, a metrón vettem elő. Pár oldalt olvastam csak de azonnal megcsapta az orrom a bőbeszédű öregasszonyok szilon otthonkájának avas rántásszaga. A 'hallottam valamit, de az úgy biztos nem igaz, csak emígy történhetett' féle okoskodás, amiben van ugyan némi igazság de a félig tudás a félig informáltsággal párosulva valahol mégis nagyon félreviszi a dolgot. Szóval beszippantott a köünyv, egy metrómegállóval tovább utaztam, alig várom, hogy reggel megint kézbe vehessem. És ehhez még vegyük hozzá, hogy tizenakárhány évvel ezelőtt, amikor abból a zárt, poshadt, irígy vidéki kisvárosból 'feljöttem Pestre' komoly csalódás volt a rádöbbenés, hogy az emberek Pesten is pletykálnak. Teljesen kiakadtam azon hogy az öregasszonyok itt is apró virágos otthonkában, hokedlin ülve traccsolnak a szomszédasszonynál és azt tárgyalják, hogy a harmadik szomszéd az erkélyén hány és mekkora méretű bugyogót szárít és hogy csipkés-e mert akkor biztos kurva az illető vagy csak sima pamut, mert akkor még rendes nő is lehet, persze nem biztos, manapság már nincsnek is rendes nők.
A pletyka nékem az egyik leggyűlöletesebb dolog a világon de az az érzésem, hogy Grecsó könyvét végigolvasva kicsit majd megbocsátóbb leszek. Nem biztos persze, csak az első oldalaknál tartok még.

1 Comments:

  • At 2:57 du., Blogger Kinga said…

    Jajaj, de orulok, es de izgalomba hoztal a Grecso miatt. Nagyon-nagyon regen kerult a kezembe olyan konyv, hogy alig vartam, hogy hazarohanjak es olvasni kezdjek, mindaddig, amig kitartanak a lapok. :D


    En regebben olvastam, a megjelenes utan par honappal kuldtek el nekem otthonrol, szinten hasonlo szoveggel.

     

Megjegyzés küldése

<< Home