Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/10/22

:-) Szépjónapot!
Bulvár különkiadásunk következik :-D

11 óra felé éppen kagylókat mentettünk a Duna-parton. Ez abból áll, hogy a hirtelen lecsökkent vízszint miatt mázsaszámra szárazon maradt kagylókat visszadobáljuk a vízbe. Triplán hasznos elfoglaltság, egyrészt rengeteg kagyló marad élve, másodszor ilyenkor minimum egy órát töltünk kétrét görnyedve, seggünket az égnek fordítva ami igen jót tesz az agy vérellátásának, harmadrészt pedig a kutyák rettenetesen élvezik a vízbe csobbanó kagylókat. Csüdig a vízben ugrálnak, vékony hangon csaholnak, kergetik a csobbanó kagylókat. Néha el is kapnak és megropogtatnak egyet-egyet, de ez van, nincsen életmentő misszió kollaterál demidzs nélkül.

Nno, egyszer -a gémberedő derekam megnyújtóztandó- felnézek, hát a túlparton egy kisrepülőgép húz maga után valami transzparenst. Általában sörök és mobilszolgáltatók reklámjai szoktak lenni, de most nem, LÉGY..., betűzöm, mi a francot akar ez mondani, LÉGY A FELSÉGEM, mii???
LÉGY A FELESÉGEM! betűzöm, rugdosom bokán a barátném, nézzed már Te is, jól látom???
Jól láttam.
A gép tett három kört valahol a békásmegyeri lakótelep fölött majd elhúzott.
Nem akartam hinni a szememnek, ilyet eddig én még csak a "30 perc alatt a Föld" körül című műsorban hallottam, hát létezik olya gügye élő ember, aki így kéri meg egy nő kezét?!
Létezik.
Gondolom, pár napja bebattyogott a budaőrsi reptérre, időpontot egyeztettek, kifizette a néhány tízezer ft + ÁFA szolgáltatási díjat és ma 11 óra felé nagy körülményeskedve kiterelgette a barátnőjét az erkélyre. Aztán amikor repülégép zúgást hallott, mélyen a csaj szemébe nézett és felmutatott az égre. A nőknek, legalábbis az ilyenféle nőknek nem kell semmit kétszer elmagyarázni, azonnal megértette miről van szó és könnybe lábadt szemmel bólintott. Majd hosszú, forró csókban forrtak össze, ott a békásmegyeri panelház III. emeleti erkélyén, vasárnap délelőtt 11 órakor, amikor a húsleves már kész, de a tészta még nincs belefőzve nehogy elázzon.

Komolyan mondom, ha még egyszer az életben valakivel eljutok odáig hogy össze akarom vele kötni az életem, eszébe ne jusson ilyen marhaságot csinálni mert ott helyben, tőböl kitépem a pöcsét!
Én beszéltem, a Walkür!

2 Comments:

  • At 4:44 du., Anonymous Névtelen said…

    Arra nem gondoltál, hogy ő vezette a repülőgépet?

     
  • At 5:53 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-D
    De, gondoltam.
    Még sokkal rosszabb.
    Legalábbis számomra, nem nagoyn bírom az ilyen műmájer dolgokat.

     

Megjegyzés küldése

<< Home