Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/10/21

:-) Szépjónapot!
Egyik ijedtséget halmozom a másikra.
A barátném kapott ajándékba egy karmos békát és áthívott, hogy megmutassa milyen bohóc. Leültem az akvárium elé, a csaj kiment egy kávét készíteni én meg kopogtattam az akvárium falát és kis csipesszel adogattam be a szúnyoglárvákat. Egyszercsak a kretyusz állva megmerevedett és lassan kezdett hanyatt dőlni. Az ütő megállt bennem, Tejóisten, csak ránézek a békára és megdöglik, jajjnekem, kopogtattam az üveget mint egy eszelős, ébredj fel, meg ne halj itt nekem, agyoncsap a gazdád hogy csak rádnéztem és belehaltál!! Lassan, nagyon lassan dőlt el a béka, egy örökkévalóságnak tűnt az idő. Már majdnem laposan feküdt az akvárium alját borító kavicságyon amikor egyszercsak összehúzta magát, rúgott egyet és hopp, elkapott egy lefelé lebegő lárvát.
majdnem összeestem ijedtemben, hiába, no, nem való már nékem az izgalom!
Már persze ha a más békájáért kell aggódnom.
A sajátom, az más.
Mégiscsak beállítom azt az akváriumot és veszek bele egy ilyen dögöt, nagyon mókás kis jószág ahogy mereven, mint egy seprűnyél dől hanyatt.