Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/10/01

Végre megértettem miért kell a kampánycsend (már azon túl persze, hogy ilyenkor a rádiók előveszik a jobbnál jobb riport- és ismeretterjesztő műsoraikat, amikre kampányidőszakban nincs műsoridő).
Szóval, arra jó a kampánycsend, hogy a bizonytalan szavazókat ne lehessen közvetlenül a voks leadása előtt befolyásolni.
életemben nem hittem volna, hogy valaha bizonytalan szavazó leszek.
Most pedig itt állok és nem tudom eldönteni melyik a jobb; ha el sem megyek választani, vagy ha elmegyek és valamennyi jelölt neve mellé nyomtatott nagybetűkkel odaírom, hogy ALKALMATLAN!
Alig egy órám van dönteni, mert utána mennem kell dolgozni.

4 Comments:

  • At 1:58 du., Anonymous Névtelen said…

    nézd, ha ezt akarod csinálni, akkor technikailag mindegy, ha el se mész...

     
  • At 2:28 du., Anonymous Névtelen said…

    ez így gyerekes, nekem. el kell menni, szavazni kell. kész.

     
  • At 4:17 du., Anonymous Névtelen said…

    Én meg már úgy ötödször szavazok azért, hogy valami nehogy bekövetkezzen... de sajnos úgy még sohasem sikerült,hogy én "ezt akarom..."

    Szörnyű...

     
  • At 8:46 du., Anonymous Névtelen said…

    igen-igen. tulajdonképpen mióta elértem a szavazóképes kort, én is csak protest szavazatokat adok el.
    engem az is zavar, hogy a baloldal rendszeresen visszaél azzal, hogy ők az egyetlen normális lehetőség...

     

Megjegyzés küldése

<< Home