Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/20

:-) Szépjóestét!
Időnként egészen ki tudok akadni magamon.
Máma itthon voltam egész nap, szabadnapot kaptam. Hanem, két szalmaszálat nem tettem keresztbe azon kívül, hogy ebédre készítettem egy kis párolt gombát. Egész nap szunyókáltam, tötyörögtem, megint szunyókáltam, fürödtem, szunyókáltam.
Nem is értem, jóformán átaludtam az egész napot, most jöttem színházból és majd leragad a szemem.

Nagyon jó volt a Kövek a zsebben.
Egészen kitűnő a darab, mókás, pörgős, drámai, valódi színház. A két színész, Rudolf Péter és Kálloy Molnár Péter a színlap szerint is valami 15 karaktert alakít, ehhez jön még hogy a tömeget, a kocsmai forgóajtót, a cuppogós, koloncos sarat és az úton száguldó autót is ők játsszák.
Egészen elképesztő, Rudolf hátat fordít mint Charlie és szembefordul mint Karoline tizedmásodperce van az átlényegülésre és a néző mégis pontosan tudja, hogy most egy híressége tudatában lévő, nyafka színésznő van a szinpadon. Néhány szereplő kissé túlrajzolt, inkább karikatúra mint karakter, de ez szükséges, hisz két farmerba és pulóverbe öltözött színésznek és néhány, a szinpadra helyezett széknek kell másfél órán át lekötni a néző figyelmét. Meg is dolgoztatják a közönséget, nem engedik lankadni a figyelmet. Elképesztő, két darab színész eljátszik egy egész falut meg egy filmstábot! A néző előtt világosan kirajzolódik a két közösségben és a két közösség között meglévő összes feszültség, irígység, kicsinyesség és dráma.
Nagyon, nagyon jól csinálták, igazán élveztem az előadást.

4 Comments:

  • At 8:40 de., Anonymous Névtelen said…

    láttad a rómeójukat is nagy kálóczy eszterrel? na az is jó volt.

     
  • At 6:29 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Még nem, de süsd meg, jól a fülembe tettd a bogarat: jövő vasárnap van az IBS szinpadon.
    Ha ezt is megnézem, a jövő héten 3 estére lesz programom: + a csütörtök esti és a vasárnap délutáni meló.
    Jajj.
    Viszont nagyon kíváncsi lettem.

     
  • At 9:52 du., Anonymous Névtelen said…

    brunnhilde, majd szamolj be arrol is. Anno nagy Nagy-Kálózy fan voltam, s most is az lennek, ha lennek...

     
  • At 12:33 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nna, erre is megvan a jegy.
    Hanem, az interticket ejtve van: van bőr a képükön és az 1800 ft-os jegyre 230 ft kezelési költséget rászámolnak.
    Se a jegymester, se az interkoncert nem csinál ilyet.

     

Megjegyzés küldése

<< Home