Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/06/22

Nno.
:-) Szépjóestét!
A tegnapi kihasadt libanyak besorolódott a ronda de finom kategóriába. Még tán nem is elég rá azt mondani, hogy finom, mert nagyon, sőt, nagyon-nagyon finom!!
Holnap megyünk kirándulni, éles késsel vékony szeleteket vágtam belőle, néhány szelet zöldpaprika társaságában két szelet kenyér közé fogtam, isteni lesz.
Tényleg nagyon jó, leginkább a tanyasi májasként ismert hentesárura hasonlít az íze, csak nem olyan krémes, hanem úgy szeletelhető, mint egy száraz szalámi.
Szerintem felkerül a repertoáromba, mert már annyira idegenkedek a felvágottaktól, hogy inkább eszek mindenféle zöldségből készült zakuszkákat, vagy akár szalonnát.

És azt még nem is meséltem el, hogy járt a húgom a 15 fokra állított légkondival meg a roppant magas IQ-jú (kettőjüknek 150) munkatársaival.
De ezt már csak holnap, mert fáradt is vagyok, és holnap korán is kelek. Ilyenkor muszáj a kutyákkal hajnalban elindulni, mert később nagyon meleg lesz.