Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/08/26


forrás: hvg

10 Comments:

  • At 6:51 de., Anonymous Névtelen said…

    titkolandó zokni? :D

     
  • At 8:58 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-)) Kíváncsi vagyok, mikor jelenik a turulos vagy nagymagyarországos alsógatya és tanga. Oldalt tépőzárral, természetesen.

     
  • At 11:15 de., Anonymous Névtelen said…

    nininini!!!!!!!Mit találtam!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=drQAgJIZ
    EnM
    kicsit hosszú, 8 perc, de megéri

     
  • At 8:57 du., Anonymous Névtelen said…

    A kínaiak már elkezdték árulni a leértékelt árpádsávos zoknikat. És veszik. :-D

     
  • At 12:15 de., Anonymous Névtelen said…

    drága!

    reggel egyszer már nekiültem ide posztolni (hogy ne maradjon bennem, mint ami a teckóban téged hátbavágós néniről jutott eszembe) de miután a gondolataim felét leírtam, töröltem az egészet

    leginkább azért, mert azt gondolom, hogy nem a helyén kezeljük ezt a gárda dolgot, sőt az egész szélsőjobb sztorit sem...
    mert mit is tett ez a gárda eddig?
    semmit
    pontosabban semmi olyat ami indokoltá tenné ezt az egész hisztériát, amit az uborkaszenbonba fulladó média, és az ostoba politikusok (vagy irhattam volna forditva is, hogy uborkaszezon politikusok, és ostoba médiamelósok) művelnek vele...

    ti: egyesületet alakítani nem tiltja a törvény, fekete naci-fehér ing-fekete mellény kompozicióban fel alá grasszálni, parlagfüvet irtani, szobrot rendberakni, kutyaszart összeszedni, vért adni nem tiltja a törvény
    lőgyakorlatra járni a törvényi feltételek betartásával, mint ahogy fegyvert tartani is, nem tiltja a törvény, tehát eddig rendben van a dolog

    gyűlöletbeszélni, és uszítani tiltja ugyan vmi gumi törvény, de érvényt nem tudnak neki szerezni sem a rendőrök, sem a bírók, a gumi törvény megváltoztatni nem hajlandók a törvényalkotók (ti. politikusok)

    de a gárdától még nem olvastam gyűlöletbeszélést vagy uszitást (tudom, nyugodjak meg, majd fogok, de azzal ráérünk akkor foglalkozni) ugyhogy nem értem hogy mi ez a hiszti az egésszel?

    láttam a tv-ben a 2 bohócot, akiket a rendőrök talán a saját érdekükben (mármint a bohócokéban) nem engedtek közel a rendezvényhez (más kérdés, hogy ugyanezt a meleg felvonuláson miért nem voltak képesek véghezvinni, és távoltartani a tojásneppereket?)
    szóval láttam a bohócokat, és azt gondolom, hogy ők ketten méltó helyén kezelték a dolgot
    ennyi van benne, nem több, és még szorakoztatóak is voltak

    mit is akartam irni?
    ja! hogy ne féljünk tőlük, nevessük ki őket bátran, az ostobák nem érdemelnek mást

    és én már láttam nagymagyarországos boxeralsót is...

    és éljenek a pirézek!

     
  • At 9:23 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kócos, annyira igazad van, és amikor megtudtam, hogy a főmagor Usztics lesz a főgárdista is, én is elröhögtem magam. Akkor is nevettem amikor láttam, hogy pitykés melléynes ünneplőben gyomlálnak.
    Olyankor rándul csak össze a gyomrom, amikor az eszembe jut, hogy mennyi buta, tájékozatlan, manipulálható és irígy embert ismerek, akik inkább cigányoznak, zsidóznak vagy főnököznek egy jót ahelyett, hogy végiggondolnák, mi miért történik és nekik mi a részük benne.
    De szerintem a ma esti poszt erről fog szólni.

     
  • At 10:04 de., Anonymous Névtelen said…

    Az ajtó résnyire kinyílt,és a résbe betette a farkas a lábát, - egy cica mancsának jelmezében.
    Ezt azért ne feledjük.

     
  • At 2:54 du., Anonymous Névtelen said…

    Egyre erősödik az a meggyőződésem, hogy a Magyar Gárda sokkal inkább a közízlést fenyegeti, mint a közbiztonságot.
    e

     
  • At 3:09 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Én meg pont attól tartok, hogy ezen a közízlésen már nincs mit fenyegetni, ez már igencsak megromlott, a gárda már csak az ezzel járó vérmérgezés egyik tünete.
    A közbiztonságra valóban nem veszélyes, egyelőre. Várjuk meg szeptember 17-ét.

    Mint ahogy az ajtó sem most nyílt ki és a farkaspracli sem most került bele a résbe.
    Az ajtó mindig is nyitva volt (egy demokráciában nem is szabad becsukni) a mindenféle praclik, mancsok, tiszta vagy koszos lábak, saruk, bakancsok és lakkcipők meg egymást váltják az ajtórésben.
    A kérdés az, hogy a biztonsági lánc be van-e kapcsolva és bírja-e.

     
  • At 3:09 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    jaja, Kócos, egy olyan turulos gatyába ha belebotlasz, gondolj rám légyszíves???

     

Megjegyzés küldése

<< Home