Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/01/24

Kis szerencsével

diplomás lettem.
Nem is olyan kicsivel, mert jeles lett a záróvizsgám és a diplomamunkám is.
Mondom: JE-LES!!!
Teccenek érteni??
JEhEE-LEEhhEEESSS!!

Negyven percig ültem bent, se élő se holt nem vagyok. A22 és B5 tételeket húztam, mákom volt. Aztán mégsem, mert az A-t visszatetették, újrahúzattak, A14.
Naná, a 22-es a mikroelektronika és a nanotechnológia fejlődésének gazdaságai hatásairól szólt volna, a 14-es meg már nem is tudom, a számítógép tárolóiról,kezdve a regiszterektől egészen a mágnesszalagig, minden. RAM-okés ROM-ok fajtái, felépítése, minden, amit útálok. A B tétel meg a negyedik generációs programnyelvek eseménykezelése, hát az sem a kedvencem. Tökmindegy, leírtam, elmondtam, el is felejthetem.
Most pedig megyek és iszok egy unikumot.
Mert megérdemlem.
Sőt, kettőt, mert tényleg megérdemlem.
Hát ezt se hittem volna még tegnap ilyenkor.
Basszus, rendszergazdákkal meg programozókkal vizsgázok együtt és egyedül én kapok jelest, hát ez azé' má' döfi!!
Egyébként tényleg érdemes egyedi diplomamunka témát választani.
Namegyekiszokegyunikumot.
Illetve hát előtte eszek valamit.
És akkor már tényleg ihatok két unikumot :-))
Ha estére nem kéne dolgozni mennem, ihatnék hármat is :-)))

16 Comments:

  • At 1:04 du., Anonymous Névtelen said…

    SZUPER!!!
    GRATULÁLOK!

     
  • At 1:33 du., Blogger Kinga said…

    Most keltem fol, fel hat van hajnalban, azt a kurva eletbe de jo istenem de jo...

    JAJDENAGYONNAGYONJO draga B.

     
  • At 1:49 du., Anonymous Névtelen said…

    Gratulálok!! Majd megiszom valamit az egészségedre!

     
  • At 2:18 du., Anonymous Névtelen said…

    Na ugye! Megmondtam. (már a szemüvegnél)
    G R A T U L Á L O K !
    Estére egy (vagy kettő)jó pohár vörös bort is sziveskedjék terápiás célzattal felhajtani.
    Én ezennel ittam egyet az egészségére !

     
  • At 2:33 du., Anonymous Névtelen said…

    Gratulálok! És remélem kettőt megittál legalább. :-)

     
  • At 3:29 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Köszönöm, köszönöm, a virágot az öltözőmbe tessék :-))
    Nem egyet, hármat ittam meg, meg se kottyant. Mintha nem is ittam volna, komolyan, eltűnt, nyomtalanul felszívódott bennem. Vagy kőkemény alkoholista lettem közben, vagy úgy megborult a hormonháztartásom, hogy az a dcinyi unikum meg se kottyan.
    NGY, a szemüveg, na az tényleg kellett, anélkül nem tudtam volna olvasni, affffenébe!!
    De már azt sem bánom, kicsit zavart, ha fel kellet t néznem és csak homályosan láttam a vizsgabizottságot, de hamar kapcsoltam és levettem :-))
    Jaaaaaaajjjjjjdefáradtvagyok

     
  • At 4:12 du., Anonymous Névtelen said…

    Gratulálok! Mi, olvasóid az eredményen sem vagyunk meglepve :)))
    Miért kellett másik tételt húzni az A-ból?

     
  • At 4:18 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Valószínűleg azért, mert ez egy klasszikus 'rizsa' tétel. Semmi konkrétum nincs benne, én például a kínai processzorok boomja mellett az e-hulladékok feldolgozásáról és környezetkárosító hatásáról akrtam mesélni.
    Egyébként disznóság volt visszarkatni, mert ha annyira nem akarják, akkor ne tegyék bele. ha egy kicsit is instabilabb vagyok, akkor egy ilyen után le is blokkolhatok akár. téynleg én sem értem, ha nem teszik bele, egy szót sem szólok, de ha már ott van közte ez is, hát akkor törődjenek bele, ha valaki ezt kapja ki.

     
  • At 5:18 du., Anonymous Névtelen said…

    Hálisten, túl vagy rajta!Gratulálok!!!
    Továbbiakban helyeslem, hogy valami színházi munkán gondolkodsz.
    m.

     
  • At 9:02 du., Anonymous Névtelen said…

    GRATULÁLOK!
    Remélem, emlékszel, megmondtam egy hete, hogy legalább négyes...
    És most iszom egy unikumot az egészségedre...

     
  • At 9:14 du., Anonymous Névtelen said…

    Ha azt mondom, hogy tudtuk, az ugye hülyén hangzik?:))) de tudtuk, hogy ügyi vagy, és amennyit foglalkoztűl vele, egyértelmű volt, hogy úgy tudod, hogy így kellett kapnod a jegyet:) megérdemled, ügyi vagy, gratula!

     
  • At 9:19 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Köszönöm szépen!
    Most ütött tarkón az az üveg sör, amiről az előbb írtam, úgyhogy én már mászok is fel a lépcsőn - már ha egyáltalán felérek. Lehet inkább összegömbölyödök a kutya szőnyegjén.
    Egyébként tényleg megmondtátok, csak hát nem arról vagoyk híres, hogy elhiszem az ilyesmit. Még most sem, nem hogy előre.

     
  • At 11:10 du., Anonymous Névtelen said…

    Csak hogy ki ne maradjak: én is tudtam, előre megmondtam, és nagy-nagy gratula! Mi volt a szakdoli védéssel? Semmi?
    k

     
  • At 12:28 du., Blogger Salasso said…

    Gratula! Most pihenj egy kicsit, rádfér! :)
    Remélem, ez nem az a fajta diploma, amiről idővel kiderül: amire való, ahhoz túl kemény. (mint a magyar dilpomák 90%-a...)

     
  • At 12:23 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hát pedig ez pontosan olyan. Sőt, már akkor is olyan volt, amikor elkezdtem, csak azért ide iratkoztam be, mert akartam eg diplomát és abban az évben nem indult büfé-ruhatár szak.
    Az már az én szeméyle tragédiám, vagy komédiám, vagy tragikomádiám, hogy időközben rájöttem, hogy soha többet az életben nem akarok olyan helyen dolgozni, ahol ugyanazért a munkáért többet fizetnek egy diplomásnak, mint eg yérettségizettnek még akkor is, ha a diplomás hülye mint a segg, az érettségizett meg feltalálja magát és dolgozik a diplomás helyett is.

     
  • At 5:21 du., Blogger Eskimo woman said…

    Gratuláklok! Ezért érdemes volt szenvedni (dolgozni).

     

Megjegyzés küldése

<< Home