Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/03/11

Rejtély

(frissítve)

A fürdőszoba és a konyha közötti ajtó alatt reggel feltünt egy nagy víztócsa.
Feltöröltem.
Egy óra múlva ott volt megint.
Ismét feltöröltem.
Kiszedtem a mosdó alól a szekrényt, végigtapogattam a vezetékeket.
A hidegvíz száraz.
A melegvíz száraz.
A mosógép vezetékje száraz.
A lefolyó száraz.
A mosógép lefolyója száraz.
Ellenőrzöm a vízórát; hosszú percekig nézem, nem mozdul. Ebből arra következtetek, hogy nincs csőtörésem.
Nem vagyok ideges.
Egy kicsit sem vagyok ideges.
Egyáltalán nem vagyok ideges.
A vízfolt nő.
Kérdés, hogy egy ilyet meg tudok-e úszni százezer forintból - bontással, új járólappal és/vagy falicsempével együtt.
Dehogy tudom!
Basszus!!!
Most ne, ha kérhetem, MOST NEE!!!!!!!


Frissítés:
Jól, van, nem olyan nagy a baj. "Csak" a mosógép csatlakozó szelepe adta meg magát, az csöpög, csak olyan rafináltan, egészen a fal tövében, hogy csak azután vettem észre, amikor száraz újságpapírral kezdtem törölgetni a csap alatti vezetékrengeteget.
Szóval megúszom egy sima vízvezetékszerelővel, nem kell törni, bontani. A frász tört rám, hogy esetleg a padló alól szivárog fel valami.

3 Comments:

  • At 12:37 du., Blogger VacskaMati said…

    A plafonodat megnezted?:)

     
  • At 2:12 du., Anonymous Névtelen said…

    Jaj. Szólj, ha segíthetek.

     
  • At 1:39 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kösz :-DD
    Nincs fölötte plafon, mert egy galéria alá van besuvasztva a fürdőszoba.
    Hehe, erre nem gondoltál, ugye :-))
    Édes istenem, még csak az hiányozna, hogy a tető is .....
    jajj.
    Hálistennek nem csőtörés, a mosógépszelep, csak jől el van dugva a szivárgás. Most elzártam, a jövő héten hívok egy szerelőt és az összes csapom megigazíttatom, már úgyis mindent tövig be kell csavarni, hogy ne csöpögjenek.
    De hgoy meg tudja az embert ijeszteni eg ypadlón növögető vízfolt, hihetetlen. Még mindig kilel a hideg, ha eszembe jut, hogy feltörlöm, tíz perc múlva megint ott van.

     

Megjegyzés küldése

<< Home