Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/03/08

Pech

Most nézem, hogy március 15-én a Pesti Színház Körmagyar című előadására van jegyem. Igen, arra a legendás Körmagyarra, amit Kornis Mihály írt és amit nemrégiben újított fel a Vígszínház. Koromnál fogva a hetvenes években nem láthattam a darabot, emlékeim viszont vannak arról a korról, hát kíváncsi vagyok, nékem mond-e valamit a darab.
Kérdés, hogy aznap eljutok-e a belvárosi színházba.
Ahogy a mostani tüntetési meg randalirozási szokásokat mérlegelem, a'sszem, az az 1600 ft amit a jegyért kifezettem, ugrott.
Bazmeg, legközelebb, ha nemzeti ünnepre vagy népszavazás napjára veszek jegyet, az csak az operába lesz, II. emelet 3. sor, 300 ft. Annyit még merek kockáztatni.

Címkék: , ,

2 Comments:

  • At 2:13 du., Anonymous Névtelen said…

    Nem szabad megijedni, menj csak!

     
  • At 5:06 du., Blogger Kinga said…

    OFF

    Mar akartam mondani, csak mindig elfelejtem, hogy itt van egy jo kis site legalis komolyzenek letoltesere. Nyilvan nem a legjobb eloadok legkeresettebb folvetelei (meg nyilvan kismillio mas is van, de en mostanaban ezt hasznalom), viszont azert hatha van, akit az olvasok kozul erdekel.

    http://www.musopen.com/

    ON

     

Megjegyzés küldése

<< Home