Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/18

Megkaptam

a fóti állást!!!!
Megkaptam, megkaptam, megkaptam, megkaptam, MEG-KAP-TAAAAMMMMMM!!
Basszs, emberek, ez volt tán a harmadik, amire beadtam a pályázatot! Itt van, erre a jó a blog (és a cimkézés, amit sajnos csak mostanában kezdek használni), május 16-án adtam be hozzájuk a pályázatom, és az egész munkakeresési procedúrát május 13-án kezdtem el. 6 hét, cirka másfél hónap alatt sikerült. A jelek szerint ez pont az az idő, ami alatt egy ilyen óriási multin átfut az ügy.

Azon szavazóknak lett tehát "igazuk", akik a 2 hónapot jelölték be. A 44 szavazó 24%-a tett így egyébként, de a 16%-nyi 1 hónapra szavazó sem járt túl messze az igazságtól. Az általam is bejelölt és normálisnak gondolt 3 hónapra újabb 16% szavazott.

Eszméletlen nagy szerencsém van egyébként. 44 éves, középkorú nő, aki friss diplomásként pályakezdőnek számít, hát, nem sok esélyt adtam magamnak arra, hogy ezt bárki is benyeli. A személyzetis azt mondta, hogy nekik azt tetszett, hogy az életrajzomból egyértelműen kiderült, hogy nem ijedek meg a változásoktól. A beszélgetés során pedig arról is meggyőződtek, hogy az előző munkahelyemen igen mélyen megismertem a szakterületet, legalábbis ahhoz a munkakörhöz képest, amit elláttam. Ebből azt a következtetést vonták le, hogy majd náluk is belejövök.
Nem tudok mit mondani, örülök nagyon. Mivel kölcsön munkaerő leszek, még nem biztos, hogy jövő hétfőn vagy 1-én kezdek-e, de nem is számít, a lényeg, hogy elkeltem. Ráadásul meglepően gyorsan és elég jó áron. Majdnem háromszor annyit kapok, mint a legutóbbi helyemen és pontosan anyyit, mint amennyit a takarítással és az irodában együtt kerestem.
Most már csak az van hátra, hogy meg is álljam a helyem. Ez azért egy elégkemény menet lesz, Esterházy sajnos várhat még néhány hónapot.

Címkék:

12 Comments:

  • At 10:47 de., Anonymous Névtelen said…

    Gratulálok! Sajnos a linkelésed nem sikerült, így nem tudom (bocsánat, szenilis vagyok már), hogy pontosan miről szól az állás.

     
  • At 11:09 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Egy elektronikai mérnökcsoportnál leszek projekt-tervező és erőforrás-gazdálkodó. Apróbb asszisztensi, szervezői munkák is be fognak csúszni és rengeteg elemzést is kell majd csinálnom.

     
  • At 11:41 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nos, a jelek szerint a multiknál tényleg ez a 6 hét az átfutási idő, mert a másik helyről, a légitársaságtól most kaptam az értesítést, hogy találtak nálam jobb tesztmérnököt. Mondjuk ezt sejtettem :-/ Viszont kábé egy időben jelentkeztem a két helyre, az első körös interjú is két nap különbséggel volt.
    Eszméletlen egyébként, mennem kell tüdúszűrésre, üzemorvoshoz, erkölcsi bizonyítványt kell beszereznem.
    1-én tudok kezdeni, hogy minden meglegyen ami kell.

     
  • At 12:07 du., Anonymous Névtelen said…

    Gratulálok! És még bumliznod sem kell keresztül a városon!

     
  • At 12:24 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Köszönöm!
    Igen,az is nagyon fontos. A busz gyakorlatilag negyed óra alatt ott van, ha a céges, akkor lehet hamarabb, mert nem áll meg mindenhol. Mondjuk nem igazán Fót, hanem egy nagy városszéli ipartelep, de mindegy is, dolgoztam belvárosban eleget, szívtam elég kormot. Jó lesz most egy kis változatosság. A bringautat még fel kell derítenem, mert a busz útvonala nagyon forgalmas és életveszélyes is. De a bringázáshoz ugye zuhanyozó és ilyesmi is kell, hát azt majd meglátom.

     
  • At 12:32 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Jah, Rás: teljesen jó az a link, azok a posztok jönnek fel, amiken a "munkakeresés" cimke van. A legalsó mutaja, hogy mikor kezdtem állást keresni. a többi az interjúkról, a nyafogásról és hasonlókról szól.

     
  • At 1:13 du., Blogger dada said…

    nagyszerű, gratulálok.

     
  • At 2:10 du., Anonymous Névtelen said…

    Gratulálok!

    A 24% egyik képviselője :-)

     
  • At 2:53 du., Blogger Kőváry Orsolya said…

    Hát ez nagyon-nagyon jó hír. Remélem, hogy beválik a számításod is és jól fogod érezni magad.
    A két hónap egyébként teljesen reális egy tapasztalt, képzett, keresett szakmával rendelkező, törekvő ember esetében. Én is arra szavaztam. :D
    Még egyszer: gratulálok.

     
  • At 3:04 du., Anonymous Névtelen said…

    Örülök!:)

     
  • At 4:17 du., Blogger VacskaMati said…

    Hajra Brunnhilde neni:))))))))

     
  • At 7:29 du., Blogger Kinga said…

    Juuuuuuujdejodejo!! Na. Nem szerencsed volt (na jo, az is), hanem megerdemelted, de meg mennyire, mennyire... Tessek menni unepelni!!!

     

Megjegyzés küldése

<< Home