Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/12

HörrRRrrr

A francba, én nem tudom, hogy ha egyszer regisztráltam egy álláskereső portálra, akkor miért kell újra és újra megadni a nevem, címem és csatolni az önéletrajzaim valahányszor egy új állásra jelentkezek. Arra lenne a regisztráció, nem? Hát ha egyszer valaki kifejleszt egy spéci szoftvert, akkor az tudjon már annyit, hogy ha regisztrált felhasználó vagyok és be is jelentkeztem, akkor ne kérje be tőlem egy nap tízszer ugyanazokat az adatokat.
Uhh.
Kilélegez
Belélegez
ki
be
Basszus, órákat eljátszadozok az ilyesmivel.

Egyébként ha jól sejtem, igencsak fellendülőben lehet itthon a járműgyártás, vagy legalábbis a beszállítóipar, mert szinte minden második hirdetés fékrendszer, fedélzeti számítógép, videórendszer és hasonlók tervezéséhez keres mérnököt.

Címkék: