Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/18

A nap kérdése

Sőt, az elkövetkezendő két hété;
vajh nagyon égő lenne-é visszakunyerálni magam a főiskola számítógéptermébe és kicsit gyakorolni az MS-Projektet? Hiába ment az nékem, ha legalább három éve volt. Tuti, hogy az első pár napban mindig áll majd valaki a hátam mögött, nem akarok össze-vissza kattintgatni az egérrel, mint aki azt sem tudja, hol van. Az rögtön hazavágná a reputációmat. Meg az ekszcel dátum- és statisztikai függvényeivel való bűvészkedést sem ártana kissé felfrissíteni. Sőt, berögzíteni, mert ugyebár azokat is csak "bűvészkedés" szinten próbáltam ki. Az még itthon menne is, de a projekt, hát az csak ott, a suli könyvtárában van.
Anyám, olyan munkahelyem sem volt még, ahol csupa 19-es monitor van az asztalon és alapfelszereltség a személyi laptop, és ráadásul mind a kettőn dolgoznak egyszerre. Illetve, az egyiken dolgoznak, a másikon meg tárolnak, vagy majd rájövök, mire jó az. :-)))
Igen, a jövő héten a délelőttöket gyakorlással fogom tölteni. Muszáj, legalább az alapdolgokban biztonságban kell magam érezni. Pont elég lesz nékem a 30 pasi meg az irányítástechnika, a hőerőművek meg a forgó alkatrészek hibavizsgálati módszerei és hasonlók. Arról sem ártana némi szakirodalmat olvasni. Valami jó kis zanzásítottat, csak úgy parasztvakítás céljából.
És Archicad is kéne, legalább valami demo változat, mert ugyan bevallottam, hogy azt még nem ismerem, de elég sokat tudna dobni a tekintélyemen, ha ahhoz képest mégsem tévednék el benne.
Basszus, mibe vágtam én a fejszém?
Vagy még inkább, milyen fejsze vágott belém?? jáhájjjjjj!!
Vagy ahogy Kócos mondaná: jihijjjjj!

Címkék:

7 Comments:

  • At 2:55 du., Blogger Kőváry Orsolya said…

    Szerintem nem. Elég sok pénzt otthogytál, ennyi bele kell, hogy férjen.

     
  • At 3:42 du., Anonymous Névtelen said…

    http://www.projity.com/

    Nem tudom mennyire hasonlit az MS Projektre, gyakorlásnak talán megfelel.

     
  • At 5:04 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Gábor, köszi szépen! Az alapelvek megértéséhez valami ilyesmit használtam, és jó is volt nagyon, de most sajna valódi MS kell. Mi hol van, jobb klikkel vagy menüből tudok-e egyszerűbben költséget hozzárendelni, hogy lehet munkanapot módosítani és ilyesmik. Ezeket nem akarom ott, az első hetekben kikisérletezni, mert lesz anélkül is éppen elég bajom.

     
  • At 9:33 du., Anonymous Névtelen said…

    gratulálok!! :-))
    és természetesen: jihijjj!!!

     
  • At 9:34 du., Anonymous Névtelen said…

    hülye vagyok, azt meg nem írtam oda, hogy rendkívül büszke vagyok rád! :)

     
  • At 11:55 de., Anonymous Névtelen said…

    nagyon örülök, hogy sikerült és kétségem sem volt, hogy sikerülni fog.
    és majd erre fogok emlékezni, hogyha idősebb leszek, hogy igen. nincs lehetetlen!

    Hajrá Brünnhilde!!!

     
  • At 1:52 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Nagyon köszönöm mindnekinek :-))

     

Megjegyzés küldése

<< Home