Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/08/21

Bánk bán, az ember

a szinházas blogomon.
Bocs, de ez a poszt meg fog jelenni a fesztblog.hu-n is és háromszorozva már kicsit soknak érzem. Eddig olyan természetes volt, hogy az ilyen posztokat átpakolom a spéci blogba is, hogy ez meg sem fordult a fejemben.



Más:
Na most kérek egy kis lelki támogatást, hogy végig tudjam vinni amit kitaláltam. Basszus, elvégre is azért ENGEM vettek fel, mert azt gondolták, hogy a szivósságommal és a rendszerszemléletemmel meg tudom oldani néhány problémájukat. Hát meg is tudom, csak lehet nem úgy, ahogy ők azt elképzelték. Nem fogok húsz megás, többszörösen redundáns ekszcell fájlokat és sokszorosan egymásba ágyazott függvényeket irni, hanem az egészet beinstallálom az SAP-ba. Nem is értem, ehhez miért kellettem én, annyira kézenfekvő, csak kicsit utána kell járni. Hogy hogy fogom a magyar, az angol, az osztrák, a német, a lengyel, a spanyol és a német szabadságnyilvántarásokat és egyéb munkaügyi szabályokat összehangolni, ráadásul mindezt még ráhúzni az erőforrásgazdálkodás ettől teljesen eltérő igényeire, hát azt azért még nem tudom olyan nagyon biztosan. De azért dolgozok multicégnél, hogy a témában illetékes német, spanyol, angol, osztrák meg a rossebb tudja milye szakemberek ellássanak információval.
Csókol anyád, Rozi.

Címkék: ,