Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/08/16

A kis naiv

Nem is tudom mit gondoltam, amikor reggel kitaláltam hogy négyezer forinttal kimegyek a piacra zöldséget, kutyakaját, valamint egy kisebb libamájat és zsirnak való libahájat venni.
Basszus. Mintha nem is ebben az országban élnék, mintha a Holdról jöttem volna, vagy még messzebbről, az Androméda csillagkép egyik bolygójáról. Minimum egy kávét meg kellett volna innom indulás előtt, akkor talán nem néztem volna olyan bambán a fejemből a baromfisnál.
Most kimegyek a Lehelre, addig lehet nekem kommentbe beirni, hogy hogyan kell libamájat sütni. Libatepertőt tudok, azt már rengetegszer csináltam, de májat még soha. Márpedig nagyon nem kéne elrontani.

Címkék: ,

1 Comments:

  • At 6:09 du., Anonymous Névtelen said…

    Életemben nem sütöttem még libamájat, de az biztos, hogy áll, ami a többi májnál is: a sót a legeslegvégén kell rátenni, gyakorlatilag akkor, amikor már félrehúztad a tűzről, különben megkeményedik, és keserű lesz.

     

Megjegyzés küldése

<< Home