Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/09/23

Krizishelyzet

Az összes, de tényleg az összes őszi-téli pulcsimat sikerült összemosnom egy papirzsebkendővel.
Csak ki akartam belőlük öbliteni a szekrényszagot, és tessék!!



Más:
most jön ki rajtam az elmúlt másfél hónap minden feszültsége és frusztrációja. Este alig birok elaludni, reggel alig birok felkelni. Remélem hamar elmúlik majd, most megadtam magam, fekszek és nyögök, meg Tannhausert hallgatok. Jah, és megittam egy üveg alkoholmentes Sopronit. Hátha használ.

Kálmándi Mihály énekel az Esthajnalcsillaghoz

Címkék: ,

2 Comments:

  • At 10:30 de., Blogger rás said…

    Alkoholmentes Soproni legfeljebb vízhajtónak jó. Alváshoz: citromfűtea (vagy cukorra, kekszdarabkára 2-3 csepp citromfűolaj), esetleg egyéb gyógyteakeverék.

     
  • At 6:36 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Ha nem vagyok kimerülve, nagyon kellemesen el szoktam bágyadni az alkoholmentes sörtől. Most persze kevés volt. Én egyébként macskagyökér-komló keveréket szoktam bevenni, ha segitség kell az elalváshoz. Ezért is elég néha egy pohár sör, mert abban ugye van komló bőven :-)) Még az alkoholmentesben is. De most tényleg kevés, nagyon elfáradtam az elmúlt hetekben.

     

Megjegyzés küldése

<< Home