Brünnhilde szikláján

Valló világ

2010/09/21

könnyek helyett

7 Comments:

  • At 3:26 du., Blogger Kinga said…

    http://nol.hu/kult/20100921-rosszat_almodtal

     
  • At 12:53 de., Anonymous Sieglinde said…

    Olyan gyönyörű ez a duett... Mozartban van valami nem evilági, amit egyetlen más zeneszerzőnél sem érzek. Hozzá még Polgár csodaszép, meleg, bársonyos hangja...

    Nagyon sajnálom, hogy nem láttam őt Gurnemanznak. Vajon felvette-e vele az Opera a Parsifalt? És ha igen, eszükbe jut-e kiadni?

     
  • At 10:39 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Pesten szerintem az életben nem fognak előadásokat kiadni, egyszerűen túl lusták ahhoz, hogy felvállalják az ezzel járó melót, egyeztetéseket, jogdij-problémákat. Meg aztán szerintem eszük sincs annyi, lekötik őket a sajtá kis belső fúrásak-faragásaik.
    Ha valaha ilyesmit kiadnak, azt a zürichiek fogják, úgy tudom, ott is énekelt Gurnemanzot. Vagy valamelyik kalóz oldalon lehet megvenni a tévéfelvételt, mert az van, és ezek talán forgalmazzák.
    Más dolog, hogy jobb szeretném jó minőségben, füzettel, szereposztással megvenni, úgy, hogy a jogdijból a családjának vagy valami alapitványnak jusson, és ne egy egy szaros kis kalóznak, aki vette egy DVD irót meg csinált egy katalógust.

     
  • At 2:36 du., Anonymous Sieglinde said…

    Pedig mennyi kincs lehet az archívumukban... sok olyan előadás votl itt, amit nyugodtan kiadhatnának. Jogdíjakkal együtt is lenne belőle bevétele az Operának, rájuk férne.


    Viszont jó hír, hogy a frankfurti (modern, provokatív, szerintem tetszene) Billy Budd jövőre lesz Amszterdamban és tervezik, hogy dvd-t is csinálnak. Nagyon jó lenne, mert eddig csak egy dokumentumfilmet láttam részletekkel és interjúkkal, és nagyon megnézném az egészet. Egy iskolába helyezték (ami cselekményszempontból itt-ott sántít, de összességében működik), kb. a negyvenes-ötvenes évek körül, az énekesek nagyon jók. Claggart egy katasztrofálisan öltözködő, konzervatív, nagyon genya tanár (gyanítom, hogy fizika szakos, votl egy fizikatanárom, aki így nézett ki), viszont a pasinak olyan hangja van, hogy leültem. Nem a megszokott brutál, karcolós Wagner-hang, hanem olyan, hogy azzal simán énekelhetne Sarastrót is.
    (Kéne. Mostanában határozott Sarastro-hiányom van, mióta nyáron láttam Walterrel.)

     
  • At 6:06 de., Blogger Kinga said…

    Bocsanat az OFF-ert.

    http://bit.ly/auOI9O

    Tobbsegeben (teljes) baletteloadasok megosztasa, de ugy a 149. hozzaszolastol operaeloadasok is elofordulnak. Igen vegyes a folhozatal (eloadok, darabok, stb.), de nehany elkepeszto ritkasag is van. Nem is nehany, eleg sok.

    Picit maceras az elejen (2 napos regi es 20 hozzaszolas kell a reszvetelhez, de kulon topikok vannak, ahol ossze lehet szedni a 20 hozzaszolast kabe 2 perc alatt).

    Ha erdekel, es valami segitseg kell (letoltes, stb.), irj.

    ON

     
  • At 10:03 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    hejhó, de jó, valamikor ide még irtam is, pár éve hirdettek egy irodalmi pályázatot.

     
  • At 10:29 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    hallod, majdnem egy órába tellett, mire meg tudtam változtatni a jelszavam.
    hát én ebben most nagyon elfáradtam :-))

     

Megjegyzés küldése

<< Home