Brünnhilde szikláján

Valló világ

2010/09/19

égés a köbön

Van ugye ez a BAM! cucc, aminek én lelkes résztvevője vagyok. Olyannyira, hogy hetek óta hirdetem a cégnél, hogy vasárnap reggel jöjjenek, megmutatom, milyen úton megyek Pestről a telephelyre.
Erre pénteken az Árpád hidnál lerobbant Grane. Este fél hétkor nem sok választásom volt, vagy tolom 4-5 kilométert és lekésem az operát, vagy kikötöm valahova és metróra szállok, vagy otthagyom az első nyitva lévő szerelőműhelyben. Ez utóbbit válaszottam, nem is kapom vissza, csak kedden.
Még lemondani sem tudtam a programot.
A libazsiros bödön már hetek óta bent van (múlt hét lett volna, a mai esőnap), paprika, paradicsom, szeletelt kenyér megvéve, csináltam citromfűszörpöt, minden együtt van egy bringás reggelihez, csak éppen bringám nincs.

Amúgy jó napom lenne pedig, délután a Nemzetiben lesznek mindenfélék, többek között beülünk egy Három nővér próbára. Most viszotn sietnem kell le ne késsem a BUSZT!
anyám, borogass

Címkék: