Brünnhilde szikláján

Valló világ

2010/12/07

A hat piszkos bugyi története

Máma ugyanis ennyi volt rajtam. Nem összesen, hanem egyszerre.
Ráadásul egy részük még múlt heti viselet volt eredetileg.
Normális hétköznapokon is két bugyiban jövök haza, de ez a mai tényleg nem volt normális nap.
Illetve hát az egész múlt hét nem volt normális hét.
Normálisan az van, hogy reggel elmegyek edzeni (tiszta bugyit veszek hozzá, a félreértések elkerülése végett), aztán onnan rögtön bebringázok dolgozni. Ott zuhany, bugyicsere, irodai ruha, fésülködés, egyebek, egész emberformának nézek ki.
Este visszaöltözés macskanadrágos, lepukkant biciklistának.
Mivel a portán random be kell mutatni a táskánkat, mindig attól rettegek, hogy a reggeli edzésben és biciklizésben eléggé megviselt piszkos bugyimat valahogy q biztonségi őrökre boritom. Egész életszerűen el szoktam képzelni, hogy valami kulccsomóval vagy ilyesmivel kirántom a zacsit, az elrepül, és a meglehetősen átizzadt, egész nap nejlonzacskóban áporodó bugyogó pont a biztonsági őr jelvényén akad fenn.
Ezt megelőzendő az irodai bugyira rá szoktam venni a reggeli edzőset-biciklizőset, magamról csak nem rántom le, hát nem igaz? Az meg úgysem látszik, hogy két bugyi van rajtam.
Csak hát néha van olyan, hogy nem biciklivel megyek haza, hanem busszal, mert szinházba megyek és már nem érnék oda bringával, vagy mint a múlt héten, mert elered a hó, vastag köd száll le, hasonlók.
Ilyen esetekben a viseltes bugyi marad az öltözőszekrény aljában, majd másnap hazaviszem - magamon, természetesen.
Mióta reggel sportolni járok, pláne termelődik a koszos bugyi akkor is, ha éppen nem tudok biciklivel bemenni.
Szerdán ugye edzés, bringázás, bent átöltözés, délután szinház, első koszos bugyi maradt a szekrény aljában.
Másnap reggel edzés, busszal be, szakadó hóban visszaöltözés nélkül, irodai ruhában busszal haza, edzőbugyi maradt a tegnapi mellett, kettő.
Pénteken reggel edzés, harmadik bugyi maradt a szekrényben, mert este opera volt, és előtte találkozó is, hát busszal jöttem inkább be Pestre.
Tegnap reggel edzés, negyedik koszos bugyi a szekrényben. Késő estig meló, halál fáradt voltam, elfeledkeztem róluk.
Ma reggel edzés, ötödik bugyi megtermelődött. És hát a hatodik is, amit zuhanyozás után felvettem. Erre húztam rá hazaindulás előtt a múlt heti ötöt.
Azt hiszem, erre mondják, hogy ha egy oroszlán megevett volna, egy hétig rongyot kakilna.

Címkék:

6 Comments:

  • At 11:04 du., Anonymous t said…

    Mit szólna ilyenkor egy pasi, mire kihámozna mind a hatból :)

    A biztonságiakat pedig egyszerűen letudhatod, ha egyszer kiborítod a (tiszta) bugyikkal teli táskádat. Többet garantáltan nem akarnak belenézni :)

    / Vagy mégis ?:) /

     
  • At 8:26 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Az ki van zárva, hogy én bárkivel is szóba álljak, amikor hat bugyi van rajtam.
    Ezt a tiszta bugyis dolgot próbáltam, legfelülre mindig rátettem egy csudacsipkéset, de az az igazság, hogy elég nagy nálunk a fluktuáció, 3-4 hetente el kéne játszani. Azt meg már rám nézve lenne gyanús, hogy hátha annyira szeretem mutogatni :-)
    Azért tud az élet vicces helyzeteket produkálni :-D

     
  • At 12:55 du., Anonymous Névtelen said…

    Basszus, elfelejtettem a Gilfrys dedikált képet neked! Na, majd legközelebb. Vágy villamosa, nagyon szexi izompólóban feszít. :D A másikon Billy Budd megláncolva ing nélkül, amit gyanítok, hogy már Melville is a leendő fangirlökre gondolva írt meg így.

    Most így elkezdtem gondolkodni, díváink mit hordanak a jelmez alatt? Csipkés bugyogót?

     
  • At 12:56 du., Anonymous Sieglinde said…

    Én vótam...

     
  • At 8:42 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Szerintem meg inkább tokától bokáig érő kezeslábast, hogy a bőrük minél kisebb felületen érintkezzen az ezer éves, poros jelmezekkel.
    na milyen a pétervári Ring?

     
  • At 10:40 du., Anonymous Sieglinde said…

    Még nem jutottam hozzá, holnap nekiállok. Meló után már nincs energiám.

    Hehe... egyáltalán kimossák azokat a jelmezeket valaha?

    Mennyivel jobb, ha normális ruha lehet rajtuk, az legalább tisztítható, de mondjuk egy telearanyozott brokátizé aligha.

     

Megjegyzés küldése

<< Home