Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/02/12

:-) Szééphétvégijónapoóóóótt !!!!
Holle Anyó meg Télapó összefogott és most rendezik a dunnaszaggató szezonzáró bulit. Jó kis hepaj lehet :-)))
Nem kell megijedni, jelentem, hamarosan itt a tavasz: egyrészt a nyitnikék nagyon komolyan kieresztette a hangját, másrészt az ártéri erdőben bizonyos fák törzsén nedves foltok jelentek meg. Ez azt jelenti, hogy a fák ébredeznek, nyújtózkodnak, kezd bennük megindulni a nedvkeringés. Szóval csak kitartás, már nem sok van hátra, a két vén, a dérszakállú meg a dunnarázó had bulizzon még egy kicsit mielőtt nyugdijba mennek.

Egyébként komolyan fontolgatom, hogy útbaejtek egy bringaboltot és veszek egy másik biciglit. Egy olyat, amin tárcsafék van (a mostaninál a kerék és a fékpofa között begyűlik a hó), nincs rajta -vagy lepattintható a- sárvédő (a mostaninál fix, és közel is van a kerékhez, ide is begyűlik és bejegesedik a hó). További fontos elvárás még a széles, mély bordázatú, tappancsos téligumi. A mostanihoz olyat nem lehet kapni. Aki ennyit megy vele, annak nyugodtan lehet egy nyári meg egy téli bringája. Szerintem.

Most is be kell mennem dolgozni és kénytelen vagyok buszozni, már előre utálom. Ma pihenés lenne, de a főnököm lepasszolt nekem egy meghívót holnapra a Művészetek Palotájába. A Budapesti Fesztiválzenekar adja elő a Sors Szimfóniát Budapest felszabadulásának 60. évfordulója tiszteletére. Nem vagyok nagy híve az ilyen ünnepi beszédes eseményeknek, de Fesztiválzenekar, Beethoven, Fischer Iván, az új koncertterem, szóval túl nagy a csábítás. Az az egyetlen baj, hogy délben kezdődik a program, ezért muszáj ma előre dolgoznom, hogy holnap rohanás és idegbaj nélkül beférjen a koncert.

És mi marad el megint, na mi?
hát, a szépítő délutáni gömbölyödés meg a főzés :-((
Tegnap gyönyörű, hófehér gombát vettem pedig, meg mangalica kolbászt a lencselevesbe, nyam-nyam-nyam.