Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/06/07

:-) Szépjóestét!
Jó ez a blogolás, az előbb jól kiordítottam a feszültségem.
Ha tehetetlen vagyok mindig csúnyán beszélek.
De csak ha tehetetlen vagyok, ha bármilyen döntési és/vagy cselekvési lehetőségem van, akkor soha.

Olvasom, hogy Sólyom László lett az elnök.
tulajdonképpen örülök neki, csak valahogy az ár .... az a hacacáré, amit a Parlamentben műveltek, túl magas ár egy Sándor Palotáért. Délután még azt is hallottam (pár napja már olvastam erről célzásokat, de azok nem voltak ennyire konkrétak), hogy a szocik 10 millió Ft-ért akartak mdf-es szavazatot vásárolni.
Nem feljelentést tesz a fidesz, nem, dehogyis, csak úgy nyilatkozik a sajtónak. Aztán ez a nemszavazós mizéria, ez gyomorforgató volt. A szavazólap mutogatás meg egyenesen a demokrácia szembeköpése.
A koalíció húzd-meg-ereszd-meg!-jét már emlegetni sincs kedvem, annyira alantas játszma volt.
Azt is olvasom -szalagcímben- hogy politológusok koalíciós válságot jósolnak.
Hm. Ehhez mondjuk nem kell politológia szakra járni.
A cikket nem olvasom el, torkig vagyok az egésszel.

A négy matekkönyvből még csak az elsővel végeztem. A másodikat akár kézbe se vegyem, az teljesen reménytelen. A harmadikból három hete vizsgáztam négyesre, de már alig emlékszem valamire. A negyedikből ugyebár múlt héten buktam.

Kivagyok, mint a liba.

Azért Sólyom Lászlónak gratulálok.
Igaziból én nem bánom, hogy konzervatív beállítottságú. Ha nem akar koronát úsztatni, ha tiszteletben tartja az egyén szabadáságát, ha nem dobál vissza törvényeket csak puszta szívatásból, ha néha rászól a teljesen elkurvult pártjainkra, pláne ha kicsit felfrissíti a Duna-körös múltját, akkor én már meg leszek vele elégedve.
Őszintén remélem, hogy jobb és tisztességesebb elnök lesz, mint amilyen módon megválasztották.

Most viszont sipirc tanulni, éppen a kombinatorikánál járok. Pedig már ebből is vizsgáztam egyszer, a valószínűség számításhoz is kellett, de valahogy olyan idegen, mintha most először hallanék ilyesmiről.

Cudarul érzem magam.
Le kéne mondani a vizsgákat és inkább meglátogatni anyut.
Emberibb lenne, mint a hülye telefon.