Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/05/23

Basszus, a legkönyebb komód is qrva nehéz, ha egyedül kell felvinni a galériára.
Még bírom, de holnap szerintem mozdulni sem tudok majd.
Viszont nagyon-nagyon-nagyon szép barackszínű festéket kevertem - kár, hogy csíkosan tudom csak felhordani.
Szerintem telerakom a falat sok apró pici képpel és akkor nem fog látszani, hogy foltos. Mondjuk sötétkék és almazöld keretű képekkel. Vagy szép kollázsokkal.
A szoba három fala és mennyezete nemsoká kész, fél ötre jön a klímaszerelő, nyolcra végez. Akkor még lefestem azt a falat amelyiken szerel, aztán összeesek.
De jó lenne még egy nap szabadság!!
Ráadásul közben belenéztem a naptáramba és rájöttem, hogy nekem pénteken délután méréstechnikából jelenésem van!! Az elmúlt két hétben nem sok időm volt házifeladatot csinálni :-(((
Duplán bassza meg!