Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/08/21

UPDATE!!
Basszameg, idióta HüPi aki vagyok, HüPi, HüPi, még annál is hülyébb!!
Bevállaltam, hogy az egyik évfolyamtársamnak megcsinálom a projektiránytási háziját.
Én!!
HüPi, HüPi, HüPi!!!!
A francért kellett ez nekem, nincs elég bajom, van két nyomorult szabadnapom odakint süt a nep és én olyasmivel kilódok, amin már évek óta túl vagyok, amit már el is felejtettem!
Ráadásul felajánlotta a lelkem, hogy megcsinálja nekem a méréstechnika házimat. Én meg, hülye tyúk, meg sem mondtam, hogy már kész van, inkább vigyen el moziba, vagy hivjon meg egy sörre.
Jól seggbe kéne magam rúgnom.
Tényleg, vágjon nyakon valaki.

Update:
Nno, nem is esett olyan rosszul - szerettem ezt a tárgyat. Majdnem kész lettem, még egy órányi munka lesz vele.
Csak hát az értékes szabadnap, amikor tényleg olyan nagyon, de tényleg nagyon fáradt vagyok.