Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/22

frissítve!

A nap kérdése: bringával menjek vagy metróval?
Eddig próbáltam nem tudomást venni róla, de most már nincs mese, be kell ismernem; valami bujkál bennem. A torkom most már nem csak kapar, de határozottan fáj, az orrom be van dugulva és már attól leizzadtam, hogy lejöttem a galérialépcsőn.
Szóval; bringa vagy metró?
Mert a bringán ugyan nem tüszkölnek rám, de meghűlhetek.
A metrón nem fogok meghülni, viszont rámtüszkölhetnek.
Ahh, mennyi problémám van nékem!
Azt hiszem, metró - most tényleg nem esne jól ha rámizzadna a gönc.


frissítés:
Nos, jelentem, a metrón is le lehet izzadni - mi az hogy, nagyon is :-(
Az pedig, hogy egy C-vitamin, egy torokfertőtlenítő szopogatós cukorka és egy aszpirin pezsgőtabletta 1738 ft-ba kerül, nos az őszintén meglepett. Még beteg sem vagyok, csak egy szimpla kis meghülés.
Hehe, jobbulást.

2 Comments:

  • At 11:38 du., Anonymous Névtelen said…

    november elején vettem bérletet és tömegre szálltam, gondolván spórolt már eleget a Merida nekem :)
    4 nap múlva torokgyulladás... ráadásul a lakótársam szerint (aki orvos Dr.) nem is megfázós, hanem rámugrós virusos...
    Nem érdemes leszálni a bringáról ;)

     
  • At 8:14 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Teljesen igazad van, ma már ülök is vissza. A tegnapi napot is elég nehéz volt kibírni a megszokott mozgásmennyiség nélkül.
    Meghűlni szoktam, de egy tálka büdössalátával általában ki tudom magam kúrálni. Most viszont már egy hete vérízű a torkom, ehhez nem vagyok hozzászokva.

     

Megjegyzés küldése

<< Home