Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/21

Programajánló (elsősorban Cserhalmi fanoknak, de mindnekinek, aki még nem látta):
holnap (szerdán) 18.15-kor Mephisto a Tabán moziban.


És hogy minden kívánságom ilyen gyorsan és maradéktalanul teljesüljön; ma felóvakodtam az Operaház internetes jegyértékesítőjének honlapjára, és mit találtam ott, na mit??
Hát egyetlen darab jegyet a szombati Varázsfuvolára, amiben Polgár László énekli Sarastrót!!
Meg sem merem mondani mennyibe került.
Földszint 12. sor, 3. árkategória.
Ez azt jelenti, hogy van ennél a jegynél drágább is.
Csak akkor mi lesz, ha nem jön az én imádott basszistám?? Akkor verhetem a fejem a falba, mert ebben a mostani rendezésben egyáltalán nem szeretem a Varászfuvolát.

(ez a kép kicsit, mondjuk úgy 20 évet csal. De a jó basszus olyan, mint a jó bor: az idő múlásával egyre szebb lesz.)