Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/25

:-) Szépjónapot!
Hát kérem, "Ne vásárolja ma!" nap ide vagy oda, muszáj kimennem a piacra tejfölért.
Akkora szatyor téli fülőkét és laskagombát szedtem ugyanis, hogy majd lehúzta a karom.
Tejfölös gombapaprikást csinálok belőle, bezonyám.
Csakhát ahhoz tejföl kell.
Viszont enyhíti a bűnöm, hogy négy napi élelmiszerem legfontosabb alapanyagát a legősibb és legtermészetbarátabb módszerrel, nevezetesen gyűjtögetéssel szereztem be.
pont, mint az ősember.
Mentem az erdőben, kezemben egy bot és ahol laskagombát láttam, azt leszedtem - amit nem értem el, azt a hosszú bottal leveretem.
Mókás, tudom hogy mókás, de mit csináljak, én egy kényszer városlakó vagyok, egy aszfaltvalkűr. Igazán kint a szabadban érzem jól magam.
Olyan gombapaprikást főzök, de olyat, hogy Sátoraljaújhelytől Sopronig hallik majd a csámcsogásom :-))
Hmm, nyamm,nyamm.

Update!!

Hohó, nem is olyan ősemberi dolog ez a gombavadászet!
Emberek, a piacon 800 Ft a laskagomba kilója!!
Én alig egy óra alatt szedtem majdnem három kilót.
Nno.
És az enyém sokkal-sokkal illatosabb és zsengébb.
Hát valahgoy így.