Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/25

:-)
Tényleg nem önfényezés, de nagyon szép vagyok.
Pihentem is egy órát és nagyon selymes, naturális sminket is sikerült csinálnom. Éppen csak a szemhéjfesték emeli ki a szemem szinét és a számon van egy átlátszó, halványpiros szájfény. És merész szemöldök és mit tagadjam, a szempillaspirál is jót tesz nekem.
Sokáig hezitáltam a padlizsánlila flitteres blúz+fekete selyemnadrág kombó és a mohazöld, mélyen kivágott bársonyruha között. Ez utóbbi győzött, mégiscsak Polgár László fog nekem ma este énekelni, hát mindenki hozza a legjobb formáját és mutassa azt, ami a legszebb benne. A tűsarkú cipőt érkezés után átcserélem. És ha már, akkor felvettem a brillgyűrűmet is. Az egészet egy gyönyörű, ekrü színű horgolt csipkestóla koronázza meg.
Meg vagyok elégedve.
Régen voltam ilyen szép - és attól tartok, soká leszek megint.

6 Comments:

  • At 5:04 du., Anonymous Névtelen said…

    Ezt most olyan jó volt olvasni! :-)

     
  • At 8:28 du., Anonymous Névtelen said…

    igyekeztem az elképzelést, de az ekrü kifogott rajtam. az olyan pezsgő és konyak közti szín, vagy mi?

     
  • At 11:02 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    zsoltu, igen, olyasmi, bár az én stólám a pezsgő és a mogyorószín között van valahol félúton. Kevert szín, nagoyn nehéz meghatározi.
    Leignkább a
    #FFDAB9 peachpuff és a
    #FFDEAD navajowhite között van.
    Már ha ez mond valamit :-)
    Itt keresd ki: http://www2.bibl.u-szeged.hu/~aranyi/rgb.html

    Kaptárlakó, meglepett, de átélni is jó volt :-)

     
  • At 11:40 du., Anonymous Névtelen said…

    Persze egy fénykép is sokat segítene a színeket (sem) ismerő férfinép fantáziájának...

     
  • At 12:40 de., Anonymous Névtelen said…

    aha. azt hiszem, tudom. nammamám tejába áztatta a csipkét, én nem értettem, miért jó az... :) annak volt hasonló színe. asszem. bár gyerek voltam.
    (színekkel dolgozom, micsinájjak...)

     
  • At 1:39 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Igen, tudom hog szinekkel dolgozol, ezért próbáltam konkretizálni a dolgokat.

     

Megjegyzés küldése

<< Home