Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/03/07

:-))) SzéptavaszijónapooooootTT!

A nap jó híre: a tanszékvezető szerint -ha már másfél éve ezzel a gondolattal kelek és fekszek- nem kell változtatnom a diplomamunka tervemen. Adnak konzulenst és meg lehet úgy írni, hogy ne legyenek benne konkrétumok és ne kellessen hozzá a volt munkahelyem - de ezt majd a konzulens iránymutatása alapján.
A nap rossz híre: készüljek fel rá, hogy SSADM módszertannal, mondjuk UML-ben kell majd megírnom.

Most mit mondjak?? Ha a projektmenedzsmentet meg tudtam úgy tanulni, hogy a szekszis bokszolóorrú évfolyamtársnak négyes házit írtam belőle, hát akkor csak nem fog ki rajtam egy nyüves UML-rajzoló program, hát nem? Elvégre is arra vagyok a legbüszkébb, hogy soha, semmi nem fog ki rajtam, ugye??
(csak ne utáltam volna annyira az SSADM tanárt -és rajta keresztül a tantárgyat is- annak idején. Remélem, nem ő lesz a konzulensem)