Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/06/27

Blog-önfény
Sok-sok szeretettel köszöntöm a 66.666. olvasómat! (ezzel a számlálóval, mert ezt a számot egysezr már elértem, egy másik statisztikázóval))
Az a kedves olvasó aki ma 12:40:06-kor a dslxxxxxxxx.pool.t-online.hu -ról MSIE 6 Windows XP-vel látogatott az oldalamra, nyert egy tölcsér fagylaltot / korsó sört / fahéjas kapucsínót (a megfelelő rész aláhúzandó). A nyeremény átvételéről e-mailben lehet egyeztetni.




Más:
azon tűnődöm, hogy vajon a szakdolgozatírással járó nagyobb szellemi igénybevétel ösztönzi-e a lábkörmeimet gyorsabb növekedésre és a hónaljam az erőteljes borostásodásra, vagy csak mostanában kissé elhanyagolom magam.

2 Comments:

  • At 7:52 de., Anonymous Névtelen said…

    hűű, az én voltam, én voltam, én voltam.. biztos, biztos, biztos!! :))
    de nem kérek fagyit, mert így vizsgaidőszak alatt mást se teszek, mint falom a széhnidrátot, és ha szexirocksztárt imitálok a tükör előtt - már nem jön át..

     
  • At 8:24 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Ha gondolod, én megvárom a vizsgaidőszakod végét (szeritnem a blog is)
    Crossing my fingers for you!

     

Megjegyzés küldése

<< Home