ÓóóóóóóÓÓÓÓ!
Szem fennakad, lélegzet megszakad .... vagy hogy is van.
Anyám, szemem szám tátva maradt!!
Emberek, a közigazgatásban valami mozdul!!
Az ombucmanótól kaptam egy levelet, hog ynyilvántartásba vették a panaszom, iktatószám, 30 napos határidő, stb.
És, mondom; ÉS!!! egy kódot, amivel a www.obh.hu oldalon le tudom kérdezni az ügyem állását.
hehe, hiszi a piszi, gondoltam én és kipróbáltam.
és lőn, rövid anyázás (kisbetűk, nagybetűk és számok váltakoznak a kódban, uhh, ez a halálom) és még rövidebb gondolkodási idő után a következő üzenetet kapom:
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Országgyűlési Biztos Hivatalának információs szolgálata köszönti Önt.
Tájékoztatjuk, hogy OBH xxxxx/2007 iktatószámú beadványát 2007.06.19. -én/án vettük nyilvántartásba és jelenleg a(z)Közjogi Főosztály szervezeti egységnél foglalkoznak az ügyével.
Az Ön által leírt problémákat
szabálysértési ügy
szabálysértési ügy
típusú panaszként regisztráltuk.
Jelen tájékoztatónk az ügyintézés aktuális állapotát tükrözi. Az eljárás befejezéséről és annak eredményéről természetesen levélben is értesítjük Önt.
Amennyiben további kérdése van, szíveskedjék hívni az Információs Irodát.
cím, telefonszám, e-mail cím.
Szeméyles meghallgatáshoz időpontot az alábbi telefonszámon kérhet.
Aláírás, pecsét
Hát kérem, se köpni, se nyelni nem tudok a megilletődöttségtől.
Illetve hát kedvem támadt titkárnőnek lenni az OBH-nál. Biztos nagyobb rend van ott, mint a régi munkahelyemen volt. Ott biztos nem irattározzák be a számlát és egy ügynek sincs néha 4-4 aktája, jajj, uhh, még gondolni sem akarok rá.
Meg aztán hát nagyon szeretném megismerni a rendszerüket, hogy ki iktat, hogy adják át a munkát, milyen útvonalon haladnak az akták, egyáltalán vannak-e, vagy tényleg elektronikusan tárolnak, mert ugyebár már régen lehet olyat is.
Egyetlen kis hibát vélek csak felfedezni: ha én e-mailen adtam be a panaszom, nyugodtan lehetne úgy válaszolni rá. Papír- és költségkímélőbb megoldás.
De ez már csak kekeckedés, hát az eszem megáll, létezik olyan közigazgatási egység, ahol az ügyfél nem egy fekete dobozba dobja be a levelét, hanem még azt is meg tudja nézni, hogy ki foglalkozik az ügyével ....
hejj, meg is nézem, nem-e kell-e nékik-e titkárnő-e.
Szem fennakad, lélegzet megszakad .... vagy hogy is van.
Anyám, szemem szám tátva maradt!!
Emberek, a közigazgatásban valami mozdul!!
Az ombucmanótól kaptam egy levelet, hog ynyilvántartásba vették a panaszom, iktatószám, 30 napos határidő, stb.
És, mondom; ÉS!!! egy kódot, amivel a www.obh.hu oldalon le tudom kérdezni az ügyem állását.
hehe, hiszi a piszi, gondoltam én és kipróbáltam.
és lőn, rövid anyázás (kisbetűk, nagybetűk és számok váltakoznak a kódban, uhh, ez a halálom) és még rövidebb gondolkodási idő után a következő üzenetet kapom:
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Országgyűlési Biztos Hivatalának információs szolgálata köszönti Önt.
Tájékoztatjuk, hogy OBH xxxxx/2007 iktatószámú beadványát 2007.06.19. -én/án vettük nyilvántartásba és jelenleg a(z)Közjogi Főosztály szervezeti egységnél foglalkoznak az ügyével.
Az Ön által leírt problémákat
szabálysértési ügy
szabálysértési ügy
típusú panaszként regisztráltuk.
Jelen tájékoztatónk az ügyintézés aktuális állapotát tükrözi. Az eljárás befejezéséről és annak eredményéről természetesen levélben is értesítjük Önt.
Amennyiben további kérdése van, szíveskedjék hívni az Információs Irodát.
cím, telefonszám, e-mail cím.
Szeméyles meghallgatáshoz időpontot az alábbi telefonszámon kérhet.
Aláírás, pecsét
Hát kérem, se köpni, se nyelni nem tudok a megilletődöttségtől.
Illetve hát kedvem támadt titkárnőnek lenni az OBH-nál. Biztos nagyobb rend van ott, mint a régi munkahelyemen volt. Ott biztos nem irattározzák be a számlát és egy ügynek sincs néha 4-4 aktája, jajj, uhh, még gondolni sem akarok rá.
Meg aztán hát nagyon szeretném megismerni a rendszerüket, hogy ki iktat, hogy adják át a munkát, milyen útvonalon haladnak az akták, egyáltalán vannak-e, vagy tényleg elektronikusan tárolnak, mert ugyebár már régen lehet olyat is.
Egyetlen kis hibát vélek csak felfedezni: ha én e-mailen adtam be a panaszom, nyugodtan lehetne úgy válaszolni rá. Papír- és költségkímélőbb megoldás.
De ez már csak kekeckedés, hát az eszem megáll, létezik olyan közigazgatási egység, ahol az ügyfél nem egy fekete dobozba dobja be a levelét, hanem még azt is meg tudja nézni, hogy ki foglalkozik az ügyével ....
hejj, meg is nézem, nem-e kell-e nékik-e titkárnő-e.
4 Comments:
At 3:06 du., . said…
Szó bennszakad, hang fennakad,
Lehellet megszegik. -
(Arany János: A WALESI BÁRDOK)
:)
At 10:48 du., Brünnhilde sziklája said…
:-) Kösz, a Walesi bárdokat tudtam. Csak éppen tényleg fennakadt a hangom a meglepetéstől. Ilyet??? még mindig nem tértem magamhoz.
At 5:24 de., . said…
óóó,csak fontoskodtam...:) (és mivel gyönyörű,ezért gondoltam,legyen pontosan idézve.Lásd, Váli mester (www.deske.hu):SOHA SEMMI NEM MINDEGY.
Mondd!Nagyon pesszimista vagyok, ha azt mondom,várjuk ki a végét?!Mert ez tényleg sokatígérő, tényleg reménytkeltő, de...na,jó! Ne legyen DE!
Bízzunk!Hátha most! :)
At 7:05 de., Brünnhilde sziklája said…
Dehogy vagy pesszimista, a kettőnek az égvilágon semmi köze egymáshoz. Az én ügyemből még bármi lehet, de annak mindig örülök, ha valamiben egy picit előrelépünk. Én például azt is nagoyn szerettem,a mikor az útlevélkészítést számítógépesítették. Azóta van az, hogy nem idegenforgalmi csúcsidőben, normál határidővel négy nap alatt képesek megcsinálni egy útlevelet. Gyakrolatilag a nyomdai és a postai időbe kerül az egész.
Ez azért már előrehaladás, nem?
Megjegyzés küldése
<< Home