Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/06/28

:-) Szépjóestét!
Hrrrr, gGGrrRRRrrrr, embervért innék!
Máma négyszer (4!!) hívtam U város önkormányzatát hogy megkérdezzem, megkapták-e a fellebbezésem.
A szokásos duma: "U város önkormányzata üdvözli Önt, ha ismeri a mellék számát, kérem tárcsázza. Ha nem, várjon a kezelőre!"
Hát a jó édes anyátokat, azt!!
A négy esetből a kezelő egyetlen egyszer jelentkezett, kapcsolt is, csak éppen az ügyintéző nem volt a szobában. Üzenetet hagytam, ő azonban szexuált engem visszahívni.
A másik három (3) alkalommal még a telefonközpontosig sem jutottam el, mert az meg székelt felvenni.
Nno.
Nehogy már megerőltessék megukat a munkában, gondolom, ott sincs légkondi, szenvednek a melegben.


A másik történetem a valló világ rovatba tartozna.
Suli után kicsit bóklásztam, kirakatot nézegettem, elnyaltam egy fagyit (a szezonban az elsőt!!!) és hasonlók.
Két fiatal lány ment előttem, harsogott a jókedvük, nem lehetett nem hallani.
Az alacsonyabbik ünnepelte magát, állást kapott, nem tudom hol, azt még nem hallottam. Csak amit utána mondott:
- .... és képzeld, az tetszett nekik, hogy két évet dolgoztam az egyetemi újságnál!
- Tényleg? Nem is tudtam!
- Nem hát, mert csak két hónapot, de megjelent egy cikkem és azt írtam az önéletrajzba, hogy két évig kultúrális rovatvezető voltam.
- Tényleg? Nahát?
- Jaj, dehogy, csak akkor azt írtuk a cikk alá; G.M. kultúrális rovatvezető.

Nokéremszépen.
Hát ezért nem lesz énbelőlem soha semmi és senki, maradok aki voltam; lúzer. Profi lúzer, hogy pontos legyek. Olyan profi lúzer, aki könnyedén viseli a bukásait.

Most viszont megyek és megfőzöm a szezon első lecsóját; csípősre és szaftosra, én nem szoktam zsírjára sütni. Nincs is mire, mert éppen csak pár csepp megsózott olajon szoktam megpárolni a hagymát, rákarikázom a paprikákat, pár perc után a paradicsomokat és fedő alatt párolom, hogy jó sűrű szaftja maradjon.
Ha már ilyen szépen beletörődtem a sorsomba, legalább élvezzem az életből azt, ami jut.

3 Comments:

  • At 10:09 du., Blogger . said…

    Más okot keress! Ma egyáltalán nem volt meleg. Nem lehet a légkondira fogni...:))
    Szerintem egyszerű,sima ügyfélutálat.

     
  • At 10:05 de., Anonymous Névtelen said…

    Na most akkor van egy kis fogalmad arról, hogy milyen egy újságíró élete, amikor egy önkormányzatnál, állami szervnél nem talál senkit, aki két mondatot nyilatkozna neki.

    Az önéletrajzban hazudókat ne irigyeld, ha ért hozzá, megérdelmi az állást, ha nem ért, az meg úgyis kiderül. Bár tény, hogy akkor sem szokott történni semmi.

     
  • At 11:04 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hát ez az, hogy nem történik semmi. Ott vannak a Cuppancskák 20-30 évig, a fizetéskiegészítésként eltelefonálnak havi 15-20 ezer forintot, több kárt csinálnak mint hasznot.

    yko, ez nem ügyfélundor, ez sima munkaundor. Az ügyfélundor szeméylre szóló, de ha fel sem vezsik, azt sem tudják, hogy undorodniuk kéne, nem?
    :-(

     

Megjegyzés küldése

<< Home