Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/11/15

Az van, hogy máma 11-től délután 4-ig beteg vagyok.
Nem nagyon, csak egy kicsit.
Nevezhetném lustaságnak is, de mivel egy görcsoldót már bevettem, hát van alibim.
Szóval beteg vagyok és kész.

Meg hülye is, de nagyon és minden kétséget kizáróan.
Az éjjel hazafelé direkt a tecckó felé kerültem, mert lemezeket kellett vennem egy Nürnbergi mesterdalnokokhoz. Meg némi bonbont, szintén egy csereügylet részeként.
Máma pakolnám össze a cuccost és mit látok, na mit??
Sikerült 5 db CD-lemezt beszereznem, DVD helyett.
Affffenébe!!
Estére mehetek vissza, fuldokolni a karácsonyi nyálzenében. Merthogy már elkezdték, nyomják a nyüves merryxmas számokat az égi hangszórókból. Valóságos megkönyebbülés, amikor megkérnek egy takarítót, hogy fáradjon a vegyesiparcikk osztályra.
Ami engem illet, én a jövő héten mindent beszerzek ami az ünnepekre kell és amig ez a őrület véget nem ér, boltba a lábam be nem teszem, az hóttziher!!