Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/11/08

:-)))
Diplomamunka leadva, védés és záróvizsga januárban, de még belefér. Egyébként vittem magammal az összes kinyomtatott e-mailt, hogy ha kell, felmegyek a miniszterhez és kiharcolom magamnak a hosszabbítást. Erről a késésről most tényleg nem én tehettem, az augusztusi változat óta egy fél oldalas jövőképet írtam csak hozzá és azokat a bizonyos fejléceket készítettem el. Ha szeptemberben le tudtam volna adni, éppen most vizsgázhatnék.
Mindegy, január is jó lesz, úgyis csak februárban szoktak kezdődni a nyelviskolák, be tudok majd íratkozni franciára. Mert azt azért nem felejtettem ám el!!

Nagy megnyugvás ám ez, és hihetetlen jó érzés kézben tartani egy bekötött diplomamunkát. Valahol mégiscsak az én szellemi termékem. Belelapozásra nagyon szép, az apró kis hibáit rajtam kívül valószínűleg senki sem fogja észrevenni. Én is csak azért, mert az utóbbi két hét alatt akármikor hozzányúltam, mindig szétesett benne valami és minél több mindent javítottam ki, annál több minden állítódott el benne.
Érdekes, hogy bekötve a felépítésén is jobban látszik, hogy logikus, egyenes vonal mentén halad. Ezt képernyőképenként nem érzékeltem, könyv formájában viszont már látszik.
Jobban vagyok, na mit tagadjam. És a januári védés sem olyan nagy katasztrófa, egy hónap ide vagy oda nem számít, és így legalább lesz időm tisztességesen kidolgozni és bevágni azt a nyavalyás 90 tételt.
Nno, ezt még egyelőre hagyjuk, a héten pihenek, mert megérdemlem. Főzök, gombára vadászok, a kutyám lucskos hasát pucolgatom, szombaton opera, A végzet hatalma, és mindjárt szétnézek a neten, holnapra is kéne keresni valami jó színházat.
Azt szeretném csak kérni, hogy ha lehet, a hétvégén még süssön a nap. Hideg lehet, azt nem bánom, csak borús, taknyos idő ne legyen. Imádok az éles őszi napsütésben, a bokáig érő avarban sétálni és most nagy szükségem is lesz rá. És holnap szaunázok is egy nagyot, 8 perc a felső polcon, negyed óra pihenő után újabb 10 perc, de az már csak az alsón.
De jó lesz.