Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/11/05

Frissítve!!

".... a Szakdolgozat beadható, amennyiben újabb köröket nem kíván vele futni...."

Akar futni a fene. Erről a diplomáról így is úgy is azt fogják feltételezni, hogy összeszoptam magamnak - jobbik esetben. Mert a rosszabbikban azt, hogy pénzért vettem. akkor meg már inkább higyjék azt, hogy kurva vagyok, mint csaló. Eszem ágában sincs tehát köröket futni.


Más:
a hét vicce elég korán, rögtön hétfőn megszületett. Egy internetes portál bosszúból közzé akarja tenni Faubel telefonszámát, amiért az -valóban meglehetősen sportszerűtlenül- ki akarta szorítani Talmácsit. Még szerencse, hogy neki több esze van mint a szurkolóinak és tudta kezelni a helyzetet. Gratula a hidegvéréhez is és a világbajnoki címéhez is.
Egyébként, nagyon jó a sisakja. Nekem is ilyen van, már ha megvan még.


Friisítés!
A hét vicce címért folyó verseny fokozódik, igen erős mezőny jelentkezett be, pedig még csak a piacon voltam.

Ingatlanhirdetés az önkormányzati apróhirdetés tábláról:
"Polgári családi ház kétbeállós garázzsal eladó!"

Kézzel írt felirat a kutyakajás boltban:
"Oral Sexval Sensitiv fogkőtisztító kutyáknak"

Mégmás:
A jelek szerint sikerült elérni, hogy a diplomamunkám iránti undorom a pszichés kimerültség mellé fizikai tüneteket is produkáljon. Semmi mást nem kéne csinálnom, mint a fejezetekre fejlécet írni és pdf-be átkonvertálni, kiírni CD-re és beköttetni. Viszont nem tudok elindulni, mert úgy fáj a fejem, hogy szédülök és hányingerem van. Szélmalomharc ez, nem több.