Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/11/17

A reklám helye: European Commission - Youth in Action


Más:
Eccséém, aszonták rám, hogy kitartó vagyok. Néha mint egy bulldog.
Én ugyan nem pont így érzem, de attól még kihúztam magam és határozott, ruganyos léptekkel kocogtam ki a piacra és közben vigyorogtam, mint egy birsalma a biliben.
Kitartó, én.
Hát ezen még gondolkodom kicsit.

Mégmás:
a nyomtatóm is bekrepált. Szerintem egyszerűen beleszáradt a festék, de valahogy nincs humorom nyüstölni. Kéne pedig, mert ki kellene nyomtatnom a jegyutalványt az esti Otellóra. A'sszem inkább útbaejtek estére egy nyomtatószalont, mint hogy én most nekiálljak rázogatni, szétszerelni, visszadugni, újraindítani, installálni, vízszintezni.
Ráadásul hiába nem akartam ma gombászni, mégis szembejött vagy háromnegyed kiló téli fülőke és egy maréknyi júdásfüle gomba. Meg egy szép, kúpos, barna döggomba is. Nagyon finom retekillata volt, leszedtem őt is, mert eddig még soha nem találtam. Még szerencse, hogy külön zacskóba raktam, különben a fülőkéimet is kidobta volna a gombász.