Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/11/06

:-) Szépjóestét!
Hát ezzel meglennék. Nem tudom hány ősz hajszálat szedtem össze, de néhányat biztosan. Végülis, ezt is ideje lesz már elkezdenem. Mármint az őszülést.

Ebben a tortúrában ma az volt a legborzasztóbb, hogy iszonyű favágó trükkökkel kellett dolgoznom.
De tényleg, én az elegáns megoldások híve vagyok.
Címsor, fejezet, alfejezet, három kattintással ott a tartalomjegyzék, navigálni is könyebb. Ábrajegyzék, lábjegyzet, anyám kínja. De a mindennapi munkában is; dokumentumsablonokkal dolgozok, soha nem vacakolok "mentés másként"-tel meg hasonló, még az őskorból maradt módszerekkel. Szóval használom a szövegszerkesztő minden funkcióját és igen rosszul esett, hogy csak úgy tudtam a tartalomjegyzéket pdf-be konvertálni, hogy az eredeti képernyőképt printscreen-nel lefotóztam, paint-be kimásoltam, a szüksgées részt körbevágtam és a konvertálandó oldalba képként visszamásoltam.
Már a fejezetkre tördeléstől is kiakadtam, de ez ma tényleg oylan volt, mintha Cuppancskát megkértem volna, hogy én kinyomtattam, ő meg legyen szíves, az oldalakra egyenként gépelje rá a fejlécet. És ha már, akkor írógéppel írjon hozzá egy tartalomjegyzéket is. Meg ha már behúzta a papírt az írógépbe, akkor egyenként pöntyögje oda az ábrák alá a számukat is.

Uhh.
Elfáradtam, na.
Most már persze jobban vagyok, a házat is ki kellett takarítani, a kiskutya is beszart a tárgyalóba, szóval volt ami elterelje a figyelmem, de annyira kattog az agyam, hogy nem fogok tudni elaludni.

Egyébként kész vagyok, ki van nyomtatva, csak meg kell várnom a konzulensi lapot, menet közben keresni valahol eg yfénymásoló szalont ahol nyomtatnak színes A3-asat és mehet köttetni.

Jha, a nap kérdése:
leadni két példányt kell, az világos, hogy köttetem.
Hanem, csináljak-e magamnak egy harmadikat, vagy elég ha csak összesporlázom. Vagy még azt se, egy CD-re végülis kiírtam. A technikusi szakdolgozatom az itt van szép sötétkék műbőrben, de azt a szaros munkaverseny feltételrendszert máig is szégyellem, soha, senkinek nem mertem megmutatni. Hát attól félek, ezzel sem leszek másképp.